Hallo allemaal, Ik ben een grote fan van alle soortn haaien, echt prachtig om te zien! Maar wat me nu tegen de borst stuit...... Vaak als er nieuwe dieren in een dierentuin komen, is dat het gevolg van een fokprogramma en kunnen die dieren zich niet redden in het wild. Hoor ik net op het nieuws dat ze deze dieren uit het wild gevangen hebben:x. Ws dat het eerste diertje van de stress is overleden, wedden?:x
Ok, nu is het duidelijk. Lees nu dat er een derde komt.. De dierentuin regelde snel een derde hamerhaai, vooral om de overlevingskansen van de overgebleven haai te vergroten. ''Deze haaien leven in gezelschap en het leek ons goed snel een metgezel te regelen'', zegt een woordvoerster van Burgers' Zoo. Hopelijk dat de andere haai het wel naar zijn/haar zin heeft
Ja het is triest... Ik vind bijna alle dieren in dierentuinen triest. Vind alleen de Beekse Bergen meevallen.
Ik ben ook een groot haaien-fan en vind dit echt verschrikkelijk! laat die beesten lekker in de natuur! :x
Op nu.nl stond dat die haai gedesoriënteerd was door de reis... Hadden ze kunnen voorkomen door het beest lekker in de natuur te laten, waar ze horen.