We moeten nodig een beslissing maken over de geboortekaartjes. Maar ik zit nu zo in twijfel. Kunnen jullie helpen? We hebben voor onze eerste een kaartje via internet besteld (en veel zorgen mee gehad). Nu zou ik er zelf 1 willen maken, maar ik ben erg druk en ik kan maar niet beslissen hoe ik een kaartje zou willen. Moet het lijken op die van onze eerste? Met of zonder foto? Of ipv zelf maken, toch maar ff snel naar een winkel om zo'n alledaagse kaart uit te kiezen? Ik weet het ff niet meer!
ik zou gewoon een dagje vrij nemen samen met je man/vriend en dan gewoon na de drukker gaan en kijken wat ze daar allemaal hebben... wij hebben het toen ook gedaan en we zagen 3 mooie binnen ene half uur en toen waren we ook best wel snel klaar...
Tja wij konden ook niets vinden. Uiteindelijk bij een fotograaf in een dorp verder uitgekomen om een standaard kaart te laten drukken. Bleek dat hij ook kaarten ontwierp voor mensen. Nou dat is het geworden. We hebben een super gaaf kaartje, helemaal zoals wij het willen, uniek en zonder zorgen. Het was iets duurder, maar zeer goede service, hij neemt alles uit handen en geen gedonderd. Ik ben er blij mee. Misschien ook wat voor jullie?
Ja, moeilijk is dat he? Ik was meteen van mening: ik maak hem zelf. Ik maak kinderboeken, uitnodigingen en weet ik het wat op aanvraag, dus hoe moeilijk kan het zijn om een geboortekaartje te ontwerpen? Dacht ik. Ik heb alles wel een beetje in mn hoofd, maar het kwam er niet uit. Nu laat ik het een vriendin ontwerpen die net zo'n styl heeft als ik heb en waar ik en mn vriend van houden.... En dat werkt voor ons. Mijn ideeen op een rijtje en zij maakt er 1 geheel van. Hoe dan ook. Succes met je zoektocht!
Ik weet niet hoe oud je eerste kindje is. Ik heb vroeger met mijn (toen nog) 2 zusjes het kaartje voor mijn jongste zusje getekend. En mijn ouders hebben dat toen laten drukken ofzoiets. Dat weet ik niet precies. Ik vind dat kaartje wel de leukste van al onze geboortekaartjes. Dus misschien een idee, als je oudste dit al kan.