hamster / inkoop verslaving

Discussion in 'De lounge' started by Sila24, Oct 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#1 Sila24, Oct 16, 2010
    Last edited by a moderator: Oct 16, 2010
    Hoi meiden,

ik ben shop verslaafd geloof ik want heb net mijn voorraadkast bekeken en echt tientallen wasmiddel/wasverzachter/tandpasta/ shampoo/tandenborstels/inlegkruisjes /maandverband/wcblokjes/glorix/dreft/wcpapier echt genoeg voor wel 1 a 2 jaar maar ik blijf maar kopen als het in de aanbieding is.

Wie heeft dit ook? is dit normaal?

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hahaha ja ik heb daar ook last van! en dan is die aanbieding er weer en dan denk ik toch, het is zo lekker goedkoop, laat ik het maar meenemen. Je kan het beter maar in huis hebben haha.

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahahaha, áls ik de ruimte had, ja hoor. Maar wij hebben er de ruimte niet voor.

4. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Ja ik ben ook zo. Koop ook altijd grote verpakkingen in in de reclame. Heerlijk vind ik dat. Hoef je niet elke week in je kasten te kijken of je nog wel genoeg hebt.

5. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Hier ook hoor! En nu de lekker in het leven bonnen weer binnen zijn, komt er nóg meer bij haha.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha ja idd met die bonnen heb ik weer wat erbij gehaald

7. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    ach zolang het niet bederft maakt t niet uit toch ;)

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Om eerlijk te zijn, ik vind het niet normaal! Mijn moeder heeft dat ook, die heeft werkelijk wel 10 flessen wasmdidel in de garage, 20 pakken maaltijd pakketten, 10 flessen shampoo in de badkamer en ga zo maar door. Ze heeft zelfs een hele lade vol aan maandverband en tampons terwijl ze bijna 60 is en dus al weet dat ze langzaam aan in de overgang raakt, dan denkt ze niet; ik koop het per menstruatie, maar nee een flinke voorraad. Ik vind het echt overdreven om zo'n voorraad te hebben. Ik koop dingen ook als ze in de aanbieding zijn en heb bv wel een pak wc papier op reserve, 2 flessen shampoo, 2 flessen wasmiddel ofzo, maar er zijn zovaak aanbiedingen dat je echt geen hamstervoorraad voor een eeuw aan hoeft te leggen!

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha ja ik heb me voorgenomen om niks meer te halen:D

10. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    :$
    Ik dacht dat ik de enige was die zo hamsterde.
    Kan gelukkig veel kwijt, maar nu zitten mn kasten toch echt vol.
    Ik neem mij ook voor om t niet meer te doen.
    Dan ben ik ook verplicht om mn voorraad op te maken.
    Maarja....dan heb ik weer plaats in mn kasten en begint t weer :x

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Hier hetzelfde, vooral met wc papier en wasmiddel.
    De kast van onze dochter staat ook helemaal vol met luiers. Heb laatst 9 pakken luiers gekregen van mijn schoonmmoeder die was bij de makro geweets.

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier ook. Maar heb nu een koopstop ingelast!
    Nu wil het ook nog zo zijn dat ik bij Kruidvat werk, dus als je die naam roept, komen alle flessen in de badkamer naar beneden vallen ghe gheghe

13. Chantalll

Chantalll Actief lid

Feb 7, 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik herken dat wel.
    Ik heb het met wasmiddel en shampoo en dat soort spul.
    Momenteel staan er 12 flessen wasmiddel, 8 flessen wasverzachter, 6 flessen shampoo voor mij, 5 flessen voor manlief, 4 tubes tandpasta, onder andere op voorraad;)

14. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik hamster op moment alleen eten :) denk al weken want stel dat de baby komt... dus ik ga naar super voor 1 ding en moet volle kar afrekenen ( en dat paar keer per week hahaha)... voorraadkelder puilt dan ook uit nu.

15. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Hier in Belgie heb je af en toe zulke leuke acties dat je of geld toe krijgt *met extra kortingsbon, ik heb er 1000den* of zonder te betalen de winkel uit loopt.
    Ik heb voor de komende 10 jaar genoeg vaatwas tabletten wasmiddel en wasverzachter, en het heeft me geen cent gekost. Sterker nog, ik heb zo rond de 300 euro verdient door het op te halen.

16. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik ben helemaal geen hamsteraar, denk juist bij elke aanbieding of ik het wel nodig heb. Anders koop je juist veel meer dan je oorspronkelijk wilde, en ben je meer geld kwijt.

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Fiene wat voor acties zijn dat dan :D dat je zelfs geld toe krijgt haha

18. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Heel simpel, ik haal kortingsbonnen bij de dure supermarkten, en wacht op een aanbieding van de colruyt.
    Vorige keer was het Calgonit, ze hebben daar een laagste prijs garantie dus was het 6 euro per fles poeder. Kocht je er 2 ging er 10 euro vanaf. Dus: 12-2= 2 euro voor 2 flessen, al een goede deal toch? Ik had echter de week ervoor een stuk of 20 bonnen bij Delhaize meegenomen waarbij ik 4 euro korting op een Calgonit produkt kreeg. Gevolg:
    2 flessen a 6 euro per stuk is 12, daar ging 10 euro af, dus nog maar 2, plus 2 bonnen van 4 euro. Et voila, ik kreeg 6 euro terug :)
    Dat ik dat calgonit niet gebruik maakt niet uit, dat verkoop ik wel weer voor een leuk prijsje maar die 6 euro terug was toch erg leuk. Dit heb ik dus 10 keer kunnen doen, was weer 60 euro verdient.

19. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik herken het wel maar schaam me er niet voor. Ik koop wasmiddel, tandpasta, tampons, shampoo, gezichtscremes enz. altijd in de aanbieding. Kan me niet herinneren dat ik ooit het volle pond ervoor heb betaald. Gistermiddag toevallig even in de kindercommode gekeken, er liggen nog 8 pakken luiers en 22 pakken doekjes :) dus die koop ik even niet meer anders is ze straks zindelijk en zit ik nog met zoveel luiers en doekjes.
    Maar verder gebruik ik toch altijd wasmiddel, shampoo enz. dus dat is niet erg.
    Voorheen had ik ook heel veel levensmiddelen op voorraad maar daar ben ik langzaamaan vanaf gestapt omdat dingen over de datum gingen en ik ze dus moest weggooien.

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha, toen ik de titel las dacht ik dat je verslaafd was aan inkopen doen voor je hamster. :D Maar nu snap ik 'm. ;)

Ik hamster alleen eigenlijk als ik het ook echt nodig heb. Als ik bijvoorbeeld nog genoeg voorraad van iets in huis heb, dan koop ik het niet. Dus hier niet herkenbaar.

Share This Page