Lieve dames, Mijn zoontje is heel erg gehecht aan zijn Albert heijn hamster... Zonder gaat hij niet slapen. We hebben er maar 1. Al tijden opgelet bij AH, niets, en uit pure nood zelfs een hamster met kerstjurk aangeschaft maar deze wordt afgekeurd door meneer. Zelfs aan AH de vraag gesteld wanneer de hamsters weer komen maar geen antwoord. Heeft iemand een hamster(s) zonder kleding die ik zou kunnen overnemen?
Probeer marktplaats eens. Wij hebben al heel lang hetzelfde probleem, alleen dan met de hamster met lichtroze jurkje met witte stippen (en een strik op haar hoofd in dezelfde stof). Dus als iemand die over heeft, hoor ik het graag. Ik zoek af en toe weer eens op marktplaats, maar dit exemplaar is daar redelijk zeldzaam. Twee keer meegemaakt dat ik mailde en de knuffel al verkocht was. Haal die advertentie dan ook weg! Heb ook al een paar keer gehad dat mensen gewoon niet reageerden op mijn mails. De gewone hamsters zonder kleren staan er echter wel wat vaker op, dus dat moet volgens mij wel te doen zijn. Succes! Edit: ik zoek altijd op "hamster knuffel AH". Levert goede hits op.
Ik heb er 2, eentje met een cape en eentje met een geruit shirtje. Het shirtje zit vast aan het lichaam. Ik kan als de kinderen naar bed zijn vanavond een foto maken. We hebben ze ooit gekregen maar ik heb ze nooit aan de kinderen gegeven. Als ze ze nu zien willen ze ze hebben😄
Ik heb er ook eentje zonder kleding aan is van een jaartje terug zo iets als je nou een foto maakt van die van je zoontje ga ik kijken of ik hem heb
Bekijk bijlage 522274 Deze? Laat maar even weten of je hem wilt overnemen als deze het is, misschien heeft iemand in je buurt hem ook, dat bespaart je een hoop verzendkosten.
Met een beetje pech herkent je zoontje het verschil ook nog.. Mijn zoon heeft een zwart fluele bank kussentje waar hij aan gehecht is.. Hij sliep er altijd mee op de bank en dat viel mij niet eens op.. Mijn oma heeft dat kussentje in het paars gekocht want zwart was er niet te vinden en al doe ik alleen die hoes eromheen dan is het nog niet goed.. Of een andere hoes full stop.. Nu heb ik het geluk dat het kussen hoes eraf te halen is en dat ik die kan wassen..
Zo wat een reacties Ik zoek de hamster zonder kleren. Had dus heel slim van zijn tutje wel 5 stuks gekocht maar deze is niet te vinden. Ja die!!! Ik woon in heemskerk, maar heb familie/vrienden op diverse plekken in het land
Ik moet er volgens mij ook nog ergens zo 1 hebben, maar ga vanavond weg. Kan van de week wel eens voor je op zoek gaan, dan heb je een reserve liggen als je wilt?! Woon tussen Gouda en Rotterdam, dus laat maar weten als je interesse hebt!