Welcome home

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Senais, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oh man oh man oh man...

Wie heeft dit programma ook gezien?

Ik ben al een emo wrak sinds ik zelf kinderen heb maar ik heb echt tranen met tuiten gehuild zeg. Als ik dan dat supervrolijke, lieve kleine mannetje zie en dan wetend dat hij er over 4 jaar waarschijnlijk al niet meer is....pffffffff. Hoe ga je daar als ouders mee om zeg?? Verschrikkelijk...

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oohh zielig he!! :( Vreselijk..
    Dat zo''n vrolijk ventje, maar zo kort mag leven. Bah!

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hier zat er ook een te huilen op de bank, verschrikkelijk idee, zo`n vrolijke klein manneke, dat veels te vroeg de wereld gaat verlaten,

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    ja ik heb het ook gezien..echt zoo zielig..

5. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Verschrikkelijk om te weten dat je kindje maar zo kort bij je zal zijn. Vond het een heftige aflevering. En sinds ik moeder ben ben ik inderdaad wel al heel snel emotioneel als het om kindjes gaat. Ik zou echt niet weten hoe je hier mee om moet gaan als dit je eigen kindje is.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb net de hyves-blogs van Kyan's moeder gelezen, en heb tranen met tuiten gejankt. Verschrikkelijk, de nachtmerrie van iedere moeder.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Vind het een super programma, heb de andere afleveringen ook gezien.

Iedere keer is het weer janken geblazen. Maar jemig dat arme manneke, zo vol in zijn leventje, moet veels te vroeg gaan. Dat kan je als ouders toch amper dragen!!

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ben benieuwd naar de andere afleveringen. Heb ze nog niet gezien.
    Ik zou dat als mama inderdaad niet kunnen dragen. Maar ja, je moet wel en je wil er wel wat van maken, de tijd die hij bij je mag zijn. Maar gewoon het WETEN dat het niet lang zal duren....pffff.

Ik ga die hyves blogs maar niet lezen...dan slaap ik niet denk ik.

Mooi programma, ik ga zeker ook de volgende keren kijken.

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Heb je misschien een link? Ik vond het ook een heel erg aangrijpend verhaal en zou deze blogs ook willen lezen...

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb het gisteren ook gezien... Werd er zelf ook erg emotioneel van... :( Op zulke momenten ben ik altijd extra dankbaar dat ik tot nu toe gezonde kinderen heb :( Het is echt niet zo vanzelfsprekend als men denkt.
    Wat een verschrikkelijke gedachte om te weten dat dit vrolijke, onschuldige ventje er straks niet meer is. Wat een hel voor zijn ouders, familie en vrienden moet dit zijn zeg...

11. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ooooooooh erg he!!
    het begin was erop,dat de oma met (even naam kwijt) vrouw van froger aan het praten was.
    kon het niet aanzien,ben echt jankend naar boven gerend en heb niet meer gekeken!!
    ooh heb echt gebruld,wat een elende is er op deze wereld! bah:(

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier de link naar haar hyves:

Mandy Kalsbeek Profiel - hyves.nl

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vond het ook heel zielig voor het kindje, maar wat een bout programma zeg. Met dat irritante, aanzwellende muziekje de hele tijd.
    Maar goed, resultaat was mooi.

Deel Deze Pagina