Dag dames, over 2 weken gaan wij naar defqon 1. Op de camping. Op de camping is geen electriciteit aanwezig maar aangezien ik dus drama haar heb als het niet gestijld is ben ik dringend opzoek naar een draadloze stijltang. Weet iemand waar ik er een kan vinden?
Ik weet niet of er stijltangen bestaat met een accu? Heeft er niet iemand die je kent een kleine aggregaat die mee kan nemen en zo stroom op je normale stijltang krijgt? Kun je ook gewoon je mobiel opladen enz... Wij hebben er wel 1 die je had mogen lenen, maar die is groot, die neem je niet zo makkelijk 'even' mee..
Heb je al de moeite gedaan via Google te zoeken? Even goed doorspitten en je vindt echt iets (niet even goedkoop). Succes!
Ik zie ze al 1,5 jaar bij de Blokker liggen zijn wel kleiner als een gewone stijltang, maar is wel zonder stekker
Je moest hem opladen in de auto, er zit een autolader bij deze is het La Beauté: Blokker mini straightner ik zie ze nog regelmatig liggen en kosten maar 2 voor 10 euro
Ik heb een stijl/krultang die werkt op een gaspatroontje. Superhandig. Is van de Braun en in NL gekocht.