Op zoek naar een draadloze/oplaadbare stijltang!

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle89, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Dag dames, over 2 weken gaan wij naar defqon 1. Op de camping. Op de camping is geen electriciteit aanwezig :( maar aangezien ik dus drama haar heb als het niet gestijld is ben ik dringend opzoek naar een draadloze stijltang. Weet iemand waar ik er een kan vinden?

2. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
  3. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of er stijltangen bestaat met een accu? Heeft er niet iemand die je kent een kleine aggregaat die mee kan nemen en zo stroom op je normale stijltang krijgt? Kun je ook gewoon je mobiel opladen enz...

Wij hebben er wel 1 die je had mogen lenen, maar die is groot, die neem je niet zo makkelijk 'even' mee..

4. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Heb je al de moeite gedaan via Google te zoeken? Even goed doorspitten en je vindt echt iets (niet even goedkoop). Succes!

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zie ze al 1,5 jaar bij de Blokker liggen :) zijn wel kleiner als een gewone stijltang, maar is wel zonder stekker

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sow Michelle das nog eens een tip van danielle!!

8. Anice

Anice Niet meer actief

Ik heb een stijl/krultang die werkt op een gaspatroontje. Superhandig. Is van de Braun en in NL gekocht.

9. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Dankjewel! Heb die van de blokker gehaald :) die op internet zijn zo duuuur , voor 1 weekendje.

Deel Deze Pagina