Hamster verdwenen ....

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik hoop niet dat hij straks in bed kruipt en dat ik met mijn tientonner gewicht boven op dat beestje gaat liggen hihihihi ...

Kamer trouwens ook uit gepluisd, incl de meter kast en de voorraad kast... helemaal niets ... ik geef op vandaag :'(

2. chantal1984

HIJ IS TERRECHT YEEEEEEEEE

Vraag me niet waar die zat, maar ik zat ff rustig met onze kitten te kroelen op de bank en opeens hoorde ik een plof, en die kitten hoorde dit ook dus toen ben ik gaan kijken en toen zat hij ineens bij de deur :D ...

Zo ik kan eindelijk weer rustig slapen ...

Iemand nog interesse in een hamster ;) ... gratis af te halen ...

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    yoehoe!

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha gelukkig maar! pfffffffff dat slaapt een stuk lekkerder he?
    hahaha je gaat hem echt niet weg doen hahaha

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.875
    113
    Fijn dat hij weer terecht is!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hahaha wat een kleine ettertjes zijn het toch ook! Hij heeft het vast naar z'n zin gehad en is nu gewoon weer toe aan z'n veilige bedje :p

7. chantal1984

idd, meestal is hij wel een beetje druk in de ochtend maar nu niet hahaha heb wel ff voor de zekerheid in zijn huisje gekeken of hij er nog wel zat :)

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Gelukkig is hij weer terrecht....

9. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

fijn dat die weer terrecht is

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    niet te bedneken wat er gebeurt was al kitten en hammie vannacht samen waren in de hk ....ik vrees dat je hem dan nooit meer terug had gevonden .....maar gelukkig is het beestje er weer

11. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    gelukkig is ie er weer!..

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat ie er weer is! Is helemaal niks he, zeker niet omdat je overal al gezocht had!

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik had ooit een vriendje met ratjes

en 1x... zat het lieve beestje ind e ovenla (prima plek! lekker warm! ja want toen wij het niet wisten hebben we de oven nog gebruikt!)
    en de 2e keer woonde hij onderin de wasmachien :)

beestje was niet echt tam.. dus vangen was een drama

erg gelachen.. maar uiteindelijk bood paprika en een papieren zak de oplossing

ben blij voor jou dat hammie er weer is :)

(en mij zelf deed het denken aan een ratjesjacht tussen wasmachien en oven.. met paprika in een papieren zak dus *grinnik*)

14. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    fijn dat hij weer terecht is.

Hamsters kunnen trouwens makkelijk van woonverdieping wisselen door verwarmingsbuizen (niet in de buizen zelf maar er langs).
    Wij hadden vroeger ook hamsters, een keer is er één ontstnapt op de zolderkamer en die vonden we dus mooi op de begande grond in de meterkast.

15. chantal1984

Ik vroeg me trouwens af of hamsters tegen muren op kunnen lopen? .. en dan heb ik het gewoon over een egale muur hij kan zich nergens aan vast houden, ik zit namelijk nog steeds te verzinnen hoe hij in hemels naam die ene x in de afzuig kap is terrecht gekomen :) het lijkt mij stug dat hij tegen de keuke kastjes op kan lopen, of wel :(

16. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    als er buizen etc naar je afzuigkap lopen dan lijkt me het waarschijnlijker dat hij deze gebruikt heeft, ze kunnen zich door hele kleine gaatjes en kieren wurmen

17. chantal1984

Er zijn geen buizen waar hij tegen aan kan lopen we hebben een stukje tegels en dan loopt het over in het behang maar het lijkt me zo onwerkelijk dat hij via dat behang omhoog is gegaan, hij zal het wel gedaan hebben want via een keukenkastje gaat niet echt lukken denk ik ... vind het nog steeds vreemd :)

Deel Deze Pagina