Ik hoop niet dat hij straks in bed kruipt en dat ik met mijn tientonner gewicht boven op dat beestje gaat liggen hihihihi ... Kamer trouwens ook uit gepluisd, incl de meter kast en de voorraad kast... helemaal niets ... ik geef op vandaag :'(
HIJ IS TERRECHT YEEEEEEEEE Vraag me niet waar die zat, maar ik zat ff rustig met onze kitten te kroelen op de bank en opeens hoorde ik een plof, en die kitten hoorde dit ook dus toen ben ik gaan kijken en toen zat hij ineens bij de deur ... Zo ik kan eindelijk weer rustig slapen ... Iemand nog interesse in een hamster ... gratis af te halen ...
hahaha gelukkig maar! pfffffffff dat slaapt een stuk lekkerder he? hahaha je gaat hem echt niet weg doen hahaha
Hahaha wat een kleine ettertjes zijn het toch ook! Hij heeft het vast naar z'n zin gehad en is nu gewoon weer toe aan z'n veilige bedje
idd, meestal is hij wel een beetje druk in de ochtend maar nu niet hahaha heb wel ff voor de zekerheid in zijn huisje gekeken of hij er nog wel zat
niet te bedneken wat er gebeurt was al kitten en hammie vannacht samen waren in de hk ....ik vrees dat je hem dan nooit meer terug had gevonden .....maar gelukkig is het beestje er weer
hmm ik had ooit een vriendje met ratjes en 1x... zat het lieve beestje ind e ovenla (prima plek! lekker warm! ja want toen wij het niet wisten hebben we de oven nog gebruikt!) en de 2e keer woonde hij onderin de wasmachien beestje was niet echt tam.. dus vangen was een drama erg gelachen.. maar uiteindelijk bood paprika en een papieren zak de oplossing ben blij voor jou dat hammie er weer is (en mij zelf deed het denken aan een ratjesjacht tussen wasmachien en oven.. met paprika in een papieren zak dus *grinnik*)
fijn dat hij weer terecht is. Hamsters kunnen trouwens makkelijk van woonverdieping wisselen door verwarmingsbuizen (niet in de buizen zelf maar er langs). Wij hadden vroeger ook hamsters, een keer is er één ontstnapt op de zolderkamer en die vonden we dus mooi op de begande grond in de meterkast.
Ik vroeg me trouwens af of hamsters tegen muren op kunnen lopen? .. en dan heb ik het gewoon over een egale muur hij kan zich nergens aan vast houden, ik zit namelijk nog steeds te verzinnen hoe hij in hemels naam die ene x in de afzuig kap is terrecht gekomen het lijkt mij stug dat hij tegen de keuke kastjes op kan lopen, of wel
als er buizen etc naar je afzuigkap lopen dan lijkt me het waarschijnlijker dat hij deze gebruikt heeft, ze kunnen zich door hele kleine gaatjes en kieren wurmen
Er zijn geen buizen waar hij tegen aan kan lopen we hebben een stukje tegels en dan loopt het over in het behang maar het lijkt me zo onwerkelijk dat hij via dat behang omhoog is gegaan, hij zal het wel gedaan hebben want via een keukenkastje gaat niet echt lukken denk ik ... vind het nog steeds vreemd