Ik heb hem weer hoor!!! mijn vriend ging rond 2 uur snachts nog even wat te eten halen (doet hij altijd) en toen hoorde hij een beetje gepiep. Toen ging die zoeken en toen zag die dus 1 van de katten met me hamstertje spelen, hammie was bang dus die maakte dat geluid. Dus me vriendje kwam naar boven racen! (2 uur snachts) ELIZA ELIZA HAMMIEE!!!! ik naturlijk weer helemaal blij! maar hij was dus vanaf mijn kamer (3e verdieping) helemaal naar beneden gegaan. Me vriend vond hem in de keuken gewoon op de grond. Ben weer dol gelukkig! bedankt voor de tips en het delen van jullie ervaringen
Ja joh.. je moet er toch niet aan denken dat je kat je hamster als 'kadootje' op je kussen had gelegd...
he je verhaal bleef in gedachten pffff ben echt zooooo blij voor je dat hij weer veilig terecht is na zijn avontuur!!!
bedankt voor die reacties ik ben echt opgelucht!!! Hij heeft inderdaad echt een grote reis gemaakt. Haha toen ik hem weer in zijn hokje zette, ging die meteen drinken! en natuurlijk zijn slaap plekje opzoeken die is daar ook de hele avond en nacht niet meer van af geweest haha! Ben echt blij!
maar toch denk ik,. hoe kwam die beneden?? 2 katten en 7 honden! die hadden hem dan toch wel gezien op de trap?