heftig nachtje....

Discussion in 'De lounge' started by Danjay, Jul 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    Vannacht om 0.00, we lagen lekker te slapen, gaat ineens de bel:(
    Mijn man sliep vrolijk door dus hem een flinke por gegeven en gezegd dat de bel ging.
    Hij kijken... staat er een dronken man voor de deur, hij begon te schreeuwen tegen mijn man en wilde naar binnen lopen, mijn man kon niet alles goed bekijken maar hij leek wat in zijn hand te hebben dus hij heeft gauw de deur dicht gedaan en de politie gebeld, vervolgens begint die man weer aan te bellen en daarna liep hij de tuin in, vervolgens ging hij het op het fietspad staan brullen maar zag ons in het raam staan en kwam dus weer terug, weer aanbellen maar inmiddels had ik de stekker eruit getrokken want de kleine meid begon wakker te worden van al dat kabaal.
    Uiteindelijk heeft hij het opgegeven en is verder gelopen, de politie kwam gelukkig vrij snel daarna.

Ik heb verder geen oog meer dicht gedaan, als hij een uur eerder aan de deur had gestaan was mijn man nog niet eens thuis geweest:(

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

wat moet dat schrikken geweest zijn ! nog een geluk dat je man thuis was en de deur heeft dichtgedaan en dat de politie gekomen is

3. Gravid

Gravid Niet meer actief

Hé jakkes :$ geloof best dat je flink geschrokken bent!
    Maare.. om 00.00u had ik de deur niet meer open gedaan, en zelfs om 23.00u niet meer.

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    Nee dat zei ik ook al tegen mijn man, hou volgende keer even lekker die deur dicht;)

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ja inderdaad, denk dat ik gelijk politie had gebeld, dat dr een dronkenlap staat,.. stekker er uit. en deur dichtgelaten!

6. Dana

Dana Niet meer actief

brrr, zo onvoorspelbaar die dronkenlappen, hopelijk hebben ze hem opgepakt voor openbaar dronkenschap!

7. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hè bah, kan me voorstellen dat je niet meer lekker geslapen hebt daarna.
    Zou zelf ook niet de voordeur meer opendoen op dat tijdstip hoor...

Woonde tijdens m'n studententijd in een flat met een vriendin. Werden we ook ineens rond middernacht wakker gebeld. Zijn toen maar ff op het balkon gaan kijken wie dat was. Stond er één of ander vaag type beneden. Gatsie, het idee alleen al.... We hebben toen 's nachts gezellig met z'n 2-en op onze matras in de woonkamer geslapen ;)

8. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

O, wat een eng idee...inderdaad volgende keer deur lekker dichtlaten en politie bellen...

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gadsie echt eng Gelukkig was je man thuis en is er verder nisk gebeurd.

10. mona23

mona23 Niet meer actief

zou het niet gewoon kunnen dat hij dacht thuis te zijn, maar gewoon bij het verkeerde huis stond.
    Misschien dacht niet meer binnen gelaten te worden en was hij zo dronken en kon hij niet meer te zien wie er open deed.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jakkes!

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik geloof niet dat dat het eerste zou zijn wat in me op zou komen als er om dat tijdstip een of andere mafkees voor mn deur zou staan.

13. Dana

Dana Niet meer actief

hmmm, ja maar als je toch al ZO dronken bent, dan ben je onvoorspelbaar en in mijn ogen dus een gevaar voor je omgeving, ik zou er dan niet verder bij nadenken en me in hem verplaatsen hoor, ik zou meteen de politie bellen.

als ik ergens allergisch voor ben dan is het dronken mensen, dat vind ik altijd zo´n zielige vertoning ;)

14. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    geen idee zou kunnen maar dat is niet mijn probleem, gewoon iets minder drinken en op tijd naar huis gaan dan heb je nergens last van en wij ook niet.

Share This Page