Ik dacht dat in de topictitel stond ”hamsterescaping” - mijn dochter kijkt als ze de kans krijgt hamster escape filmpjes op youtube. Best leuk om te zien wat die mensen allemaal hebben gebouwd voor die beestjes Heb wel allemaal inspiratie door dit topic. Misschien toch maar hamsters aanschaffen.
Oooh wat leuk!! Mijn zusje en ik waren vroeger ook zo dol op hamsters! Het is dat mijn man allergisch is voor alles met haren en veren anders had ik het wel geweten! Dit is zó leuk! En ook veel beter voor die diertjes.
Wow, tof! Heb je hier 1 hamster in of meerdere? Lijkt me lastig om de hamster eruit te halen om tam te maken/mee te spelen zo met al die verstopplekjes, klopt dat? Misschien is dat juist ook oke, omdat het zo veel natuurlijker is.
Valt mee hoor, wij hebben onze hamster nu 3 weken. De eerste dagen even met rust gelaten en nu komt hij heel regelmatig te voorschijn. Gaat soms echt voor de ruitjes omhoog zitten met zn pootjes. Hij weet dat hij dan wat lekkers krijgt. Zo komt hij steeds meer op onze hand zitten.
Er zit er 1 in, ze mogen niet samen gehouden worden. Onze hamster is gelukkig heel tam, ze komt regelmatig te voorschijn. We haalden haar ook regelmatig er uit, waardoor ze op die tijdstippen nu vaak wakker is. Met wat lekkers is ze ook goed te lokken loopt dan zelf op onze hand en dan halen we haar er uit. Ze graaft zich altijd in, doet weinig met de huisjes. Ze maakt hele gangenstelsel en dat is wel leuk om te zien
Tam? Ja zeker. Zodra hij wakker wordt en tevoorschijn komt en hij hoort ons dan gaat tie met zn pootjes rechtop zitten tot hij een snoepje krijgt Hij heeft ook een vast plekje waar hij gaat zitten als hij eruit gehaald wil worden en dan kunnen we echt met hem kroelen.
Ik herinner me van vroeger (hamsters in gewone kooitjes) dat ze best het best snel stonk. Hoe is dat met hamsterscaping?
Onze hamster heeft van de week eindelijk een hele ruime kooi gekregen...ik heb hem niet meer gezien...hij moet echt nog heel erg wennen aan de extra ruimte die hij nu heeft maar dat komt goed.Beide hamsters blij gemaakt met kapok en knaagspeelgoed.Wel grappig,we hebben moeder en zoon (apart) maar ze hebben echt eigen persoonlijkheden,de ene vind een zandbadje geweldig,de ander niet.
Ah top! Een vraagje aan hamster liefhebbers: onze snuf was altijd wel graag aan het graven, maar hij maakt er een avontuur van nu. Hij graaft echt mega bergen, alle huisjes en het rad worden bedolven, het is 1 grote toestand Maar wat ook opvalt is dat hij regelmatig bijt als we onze hand erbij houden en hij eet ook ineens enorm veel. Zou er iets met hem zijn? Of is dit een fase
Het kan gewoon een fase zijn hoor, sommige hamsters bijten/knabbelen ook aan vingers om te proeven aan je.Echt doorbijten doen ze geen van 2,als ze schrikken gaan ze eerst krijsen dan pas bijten.Onze hamsters graven ook megaveel, de ene keer meer als de andere keer alsof ze ineens de boel willen reorganiseren!Bedoel je met veel eten ook echt eten of veel hamsteren?Als ik de bak verschoon vind ik iedere keer een grote hoeveelheid voer op verstopplekjes terug.Ziet hij er verder gezond uit, niet ineens mager of juist dik?Niet aan het trillen?Er zijn ook fb groepen over dwerghamsters, misschien heb je daar iets aan?Op deze website staat ook veel info al is het soms een beetje lastig zoeken Hamster - dwerghamster | De site over (dwerg)hamsters
Hier ook hoor. Ze heeft een enorme villa met een flink stuk grond erbij. En als ik die enorme bak verschoon, dan blijft het net een uurtje mooi gestyled, en dan wordt er flink gegraven, de heleboel ligt dan overhoop. Ach, het zijn net kinderen. Je opgeruimde huis blijft ook nooit lang opgeruimd en schoon. En de hamster denkt vast: oh nee, jij komt alweer alles kapotmaken. Kan kom weer opnieuw beginnen.
Nee hij ziet er hartstikke gezond uit. Heel actief dus ook. Met het voer zou idd ook hamsteren kunnen zijn, ik heb nog niet verder in de kooi gekeken.
Haha ja zo kijkt tie ook Vannacht had hij een hele berg zaagsel tegen de schuifdeurtjes opgegraven. Kon eerst gaan stofzuigen, want toen de deur opengeschoven werd lazerde alles eruit natuurlijk