Ps) pets place Amersfoort adverteert dat zij hamsters van betrouwbare fokkkers halen. Misschien is dat toch wel een goede optie? Las op internet ook goede ervaring hiermee van mensen.. twijfel twijfel..
Wij hebben hem wel via de dierenwinkel. Deze was die dag binnen gebracht vanuit iemand thuis, was 5 weken volgensmij. We hadden het hok al klaar en kwamen toen alleen een rad halen..en namen haar gelijk maar mee. Ze mocht met ons mee omdat die verkoopster ons kende en we ook al fotos hadden laten zien van ons hok enzo
Zolux Knaagdierkooi Neo Nigha - Dierenverblijf - 78x48x64.5 cm Grijs - Hamsterkooi - Kooien - Knaagdier (petsplace.nl) deze willen wij kopen. ik kijk even naar de accesoires... zijn we dan rond behalve voer, zaagsel op vloer etc?? of wat hebben we nog nodig? een nieuw, beter rad misschien?
nu aanbod van betrouwbare verkoper als ik de positieve reviews lees dat ze nog twee hamstertjes van 3 maanden te koop hebben... over 3 weken zijn ze bijna 4 maanden. is dit te oud vinden jullie?
Deze heb ik ook voor mijn rusje, fijne kooi en makkelijk schoon te maken.Ik heb inderdaad een ander (groter)radje gekocht en een paar huisjes/verstopplekjes.Een zandbakje vinden de meeste hamsters erg fijn en verder dikke laag bodembedekking.Ik gebruik zaagsel ,chipsi carefresh en nog iets.Ik geef ook wormen,kruidenhooi (kleine zakjes) en af en toe dingen om flink aan te knagen.Wc papiertjes worden ook gebruikt om nestje van te maken, in de winter koop ik kapok maar pasgeleden heb ik ook katoenbolletjes gevonden ,die vinden ze ook erg leuk. Een hamster van bijna 4 maanden is niet te oud hoor, hangt er wel vanaf hoe tam het diertje is.Handtam maken word lastiger naarmate ze ouder zijn.Ik had per ongeluk een zwanger hamstertje gekocht en ze is niet echt handtam meer te krijgen, ze is wel erg lief en komt altijd wel even kijken maar oppakken en aaien vind ze niets.We hebben 1 jonkie gehouden en die kan ik altijd oppakken en aaien.Persoonlijk vind ik rusjes leuker en liever als goudhamsters ,goudhamsters kunnen veeeel harder bijten...
dag mensen, welk radje raden jullie aan? we willen de aller-aller- stilste omdat hij op de slaapkamer komt te staan (kan echt niet anders ivm allergie).... ik hoor het graag! we houden van hout dus liefst hout..
Trixie Houten Looprad | DRD Knaagdierwinkel ,dit zijn goede molentjes ,anders nog de draaischijven die zijn ook stil,zeker met een beetje vaseline ertussen! Zelf zou ik niet snel voor een houten gaan,de meeste hamsters hebben de vervelende gewoonte om in hun molentje te plassen....de mijne kan ik bijna dagelijks schoonmaken...oja, je kan beter kiezen voor een groot molentje,ook voor rusjes...
Wij hebben ook de grootste voor ons kleine rusje. Toen die binnenkwam dacht ik echt een miskoop zo groot. Maar hij rent erin alsof het een lieve lust is.
En waar vervoeren jullie de hamster in? Er zijn speciale bakjes vooor te koop zie voor 9,/ Is dat ook nodig voor tijdens het verschonen?
bij de petsplace zie ik altijd bij de kleine knaagdieren van die mini transportkooitjes staan. Zou het zeker wel doen. https://petsplace.nl/ferplast-vervoersbox-aladino-knaagdiertransportbox-8010690053837-pps.html
Wij hebben zo'n reisbakje. Met verschonen gaat hij even in een doos of boodschappenkrat (met een hoop zaagsel erin natuurlijk)