Een tijd geleden heb ik pastasaus gemaakt, het was veel te veel dus een bakje in de vriezer gedaan. Gister heb ik dit bakje uit de vriezer gehaald, buiten de koelkast laten ontdooien en vervolgens in de koelkast gezet omdat we uiteindelijk toch wat anders gingen eten. Kan ik de ontdooide pastasaus van gister vandaag nog opwarmen en eten, of toch maar niet?
Het zou moeten kunnen... Maar ik zou er voor de zekerheid even aan snuffelen inderdaad. Ik ben er nooit zo moeilijk mee... zeker niet met sauzen die al zijn verhit en daarna ingevroren. Ben er eigenlijk nog nooit ziek van geweest .
Als het nog koud was toen je het in de koelkast zette wel hoor....Tenminste ik heb dat ook wel eens gehad en ben der niet ziek van geworden ofzo haha
Is waarschijnlijk nog wel goed, gewoon even ruiken. Erg jammer dat er veel mensen zijn die te voorzichtig zijn geworden, er wordt daardoor gewoon eten verspild.
Hmm.. Gewoon eten dus? Ik zal er voor de zekerheid nog even aan snuffelen als het goed ruikt eten we het gewoon op! Bedankt dames
Ik zou dit ook gewoon eten. Kijk als het in een loeiheet raamkozijn in de zon heeft staan te bakken en als het lauw was, nee, dan niet. Maar als het net ontdooid was en niet warm...prima!!!
Ja hoor ik prima, maar idd alleen als het niet pal in de zon gestaan heeft en nog koel aanvoelde toen je het in de koelkast zette!