Ik ga voor de Sun en het toiletpapier van Page! Vind t ook best tegenvallen voor de eerste week. Hoop volgende week op een betere folder!
Ik ga in iedergeval voor de ariel, ik heb ook nog een lihl bon voor ariel, dus dan is het een koopje!
wou morgen ook gaan, maar zijn die maaltijdpaketten (lasagne, chili ed) morgen al in de afslag of pas vanaf donderdag. Kan het moeilijk uitmaken op de site
Ik zie nou niet echt veel dingen die we gaan hamsteren. Alleen de Ariel, die gebruiken we altijd dus dat is mooi meegenomen. Kun je de Gelderse gekookte worst ook invriezen? En hoe zit dat tegenwoordig met de vinkjes? Voor de rest gaan we lekker voor de druiven. Maar ik zie niet veel om de voorraadkast aan te vullen, ik ga niet iets kopen omdat het toevallig goedkoper is dan anders, terwijl ik betwijfel of we het wel gaan gebruiken. De prei is gevetood door mijn vriend .
bij toeval viel mijn oog op dit onderwerp, bij gratis en aanbiedingen onderwerp is een hele lijst over lihl bonnen, zie daar wat je ermee kunt doen bij de ah in combi met je bonnen. bij de meeste ah heb je dan ene superkoopje (ook al staat het idd op de bonnen) sorry dat ik me even meng groetjes yvonne
Nee idd dus ik ga nog ff mn bonnen inleveren van ariel en lenor! Verder de rexona, andrelon shampoo, whiskas voor de poezebeesten, wc papier en de druiven denk ik. Vlees vind ik echt verschrikkelijk van de AH dus dat hoef ik echt niet.
E45,- korting gehad vandaag!! Druiven, slavinken, Tivallballetjes, maaltijdpakket lasagnette, chrystal clear, appelsientje, milk and fruit, aardappels, sultana, shampoo, broden, sla...... euhm, vast nog meer maar kom dr niet op! Ik kan niet afwachten tot de folder voor vlgd week komt, hamstereeeeen
Ik heb gisteren nog nooit zo veel lege schappen gezien als bij de Appie Ging eigenlijk voor iets voor het avond eten (met de fiets) maar kwam ook nog thuis met 2 x wasverzachter, 2 x wasmiddel en 2 x vaatwastabletten. Toch dingen die we gebruiken en het scheelde ruim 15 euro. Oja, was de prei trouwens ook om te hamseteren??? Die had ik nodig maar helaas.... geen prei te bekennen. Ik ben benieuwd naar volgende week!
Zie ook niks wat echt de moeite waard is. We eten ook enkel halal-vlees dus daar hoef ik ook niet naar te kijken.
vindt de aanbiedingen ook niet echt geweldig. had het idee dat het de vorige keer veel beter was. kan me tenminste herinneren dat ik super veel had gekocht.
ik vind de aanbiedingen best prima, alleen jammer dat ze die vorige week niet hadden toen die LIHL bonnen nog geldig waren zo gaat vriezer vol met brood, lading paprika, de nivea deo voor ML kan weer groot worden ingekocht, wat potten groente .. vind het prima
dat wordt deze week pasta met kip en verse boontjes bij de aardappels van vorige week (2e zak gratis). verder sla ik weer potten groente in (kun je niet genoeg hebben) en flink wat omwasmiddel. sisi voor kinderfeestje zodat de kinderen allemaal een stoer blikje drinken hebben .o en dash zie ik doen we die ook maar