Wij gaan voor het kattenvoer, de kip, kaas en dreft deze week.. Vond de aanbiedingen vorige week leuker. Hoelang duren die hamsterweken altijd eigenlijk?
Vind t heel erg tegenvallen tot nu toe. Alleen de Sun vaatwastabletten was voor ons de moeite. Within, als het goed is duurt t 3 weken in totaal.
Ik ook, en de bleu band om in te bakken. Toch wel meer hamster materiaal dan de vorige week moet ik zeggen.
JAAAA KAAS! Ik hou zo van kaas Vind het alleen een beetje duur, normaal gesproken. Heb maar 30 euro voor echt 'voedsel' de rest gaat naar luiers en dat soort dingen. Maar nu met die kaas neem ik toch mooi twee mee voor de prijs van één door de macaroni, extra tosti's, kaas met tomaat op de boterhammen, blokjes kaas voor 's avonds... oooooh jammie
helaas was kipfilet al op ik heb de laatste 2 pakken , maar ik ga morgen weer om 3 pakken voor in de vriezer ik heb vandaag 4 x kaas en pannekoekmix 2x en jam 2 x en 2 x sisi 6pack voor de kleine gekocht
Hier 4 pakken kipfilet ingeslagen En nog wat potten groente, toch wel makkelijk om in huis te hebben.
En de nieuwe aanbiedingen staan weer online! Ik denk dat dit de laatste week is... Bonus - Albert Heijn