Wie herkent het volgende? Je wilt sociaal zijn, dus maak je een (in jouw ogen) leuke/lieve/grappige opmerking tegen/over een vreemde. Alleen komt deze opmerking helemaal verkeerd over... Deel jouw (grappige/beschamende/enz) verkeerd overgekomen opmerking! Hier 1tje van vandaag! Ik was met mijn dochtertje in de supermarkt. Ze mocht gewoon zelf lopen, dus moest ik haar af en toe even goed bij haar handje houden. We kwamen bij de kassa. Achter ons sloot een man met zijn zoontje in een kinderwagen aan in de rij. Mijn dochter is helemaal gek van kindjes, dus die wil meteen knuffelen en kusjes geven(ten ongenoegen van de meeste kindjes). Zo ook bij dit jongetje. Ze pakte eerst zijn teentje vast(dat woordje heeft ze net geleerd). 'een teentje he lieverd, wel zachtjes doen' zei ik tegen haar. Vervolgens wil ze de gordel sluiting vast pakken, daar is ze namelijk ook gek op en speelt ze thuis altijd mee. De gordelsluiting zat ter hoogte van zijn kruis..... Nou denk je vast ' wat doet dat er toe?' Opzich niks, alleen mijn opmerking maakte het heel ongemakkelijk. Ik zei namelijk ' nee lieverd niet aan zijn ding zitten, die is niet van jouw' en vervolgens zei ik ook nog ' ik weet dat je het leuk vindt om daarmee te spelen.' Ik kon niet op het woord gordel komen..... De vader van het jongetje lachte naar me als een boer met kiespijn.
Whahaha omg.. die is wel erg grappig/ongemakkelijk Ik heb wel vaker dat mn grapje of opmerking net een beeetje verkeerd eruit komt maar ik kan er zo 123 geen een herinneren.. ook heb ik soms dat ik van de vermoeidheid zo'n beetje ga stotteren en totaal niet uit mn woorden kom, ook erg charmant
Lol! Ik had toch echt vreselijk in de lach geschoten als ik iemand in zo'n situatie zo'n opmerking hoorde maken hoor
Mijn zoontje zegt tegen billendoekjes doek. A fijn ik loop in de ah in het pad met baby spul en dus ook de billendoekjes. Zoontje roept heel hard en enthousiast kijkkkk mamaaaaa doekkkk. Waarop ik zeg ja lieverd dat zijn doekjes. Terwijl ik dat zeg zie ik een vrouw met een hoofddoekje bij de billendoekjes staan met twee meisjes die ook een hoofddoekje droegen. En die vrouw keek me behoorlijk boos aan. *oepsie *
Ik kan jullie verzekeren dat ik een hoofd had als een biet en dat ik niet wist hoe snel ik moest afrekenen en weg wezen!
Hahahahahahaha Ok ik heb best wel een hele lullige dan... Zat met dl bij de Mac Donalds, naast ons zat een Turks vrouwtje in haar eentje een beetje te kijken.. Dochter pakt haar hamburger.. Pakt het broodje er af en zegt echt heel hard: mamaaaaaa, oude Turk is vies!! Ze bedoelde natuurlijk augurk, schaamde me kapot!! Gelukkig kon het vrouwtje er om lachen maar heb me nog nooit zo lullig gevoelt!
Ik heb deze al eens eerder geplaats, maar een van mijn ergste schaamtemomenten was deze: De schoonzus van mijn schoonzus (hij begint goed ) en ik konden niet erg goed met elkaar, maar ik had me voorgenomen om, wanneer ik haar in de kerk zou zien, vriendelijk te zijn tegen haar, hoe lullig zij ook zou doen, daar heeft ze wel eens een handje van namelijk. Dus ik zie haar staan en groet haar vriendelijk, maar op dat moment draait ze haar gezicht naar mij en ik zie dat ze bont en blauw is, dus roep echt oprecht geschrokken uit: Wat heb jij nu met je gezicht gedaan? Ben je gevallen? Oh nee, dat is je makeup...........(veel roze en blauwige tinten)... Het is nooit meer goed gekomen En ik deed echt mijn best om vriendelijk te zijn