Hand borstkolf prentatal. Iemand die het gebruikt heeft?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Babyke34, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Hoi meiden,

Wie van jullie heeft ervaring met de hand borstkolf van prenatal merk.
    Die van 30,-? 'T is zo prijzig allemaal en kwam deze tegen op de site.

Bedankt alvast

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Anders even de vraag stellen bij bv.

Ik zelf zweer bij medela freestyle en het is een aankoop maar het echt waard.

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik, maar ik kan niet handkolven :) Verder prima ding hoor.
    Dus toch maar die van 300 euro dubbel electrisch, nu net weer verkocht voor 100 euro.

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Daar geen ervaring mee, maar wel met de handkolf van Tommie Tippie, was €40 dacht ik... Die vond ik erg fijn in gebruik!!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Maar iemand die kijkt naar een handkolf, zal waarschijnlijk niet heel vaak kolven, dan heb je zo'n professionele kolf weer niet echt nodig.
    Ikzelf kolf alleen incidenteel, dus een dure dubbele kolf is zonde dan.
    Een handkolf vind ik persoonlijk niets, maar ik heb alleen de Avent handkolf geprobeert, kreeg er geen drup uit.
    Kijk anders eens op marktplaats. Tweede hands staan er vaak zat leuke elektrische kolven op en de delen die in aanraking komen met je melk kun je altijd nieuw kopen.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb die bij de eerste gebruikt. Toen was ik in principe nog gewoon altijd thuis, dus hoefde ik maar incidenteel te kolven. Zo voor een keertje was hij prima. Maar toen de tweede kwam en ik wel elke week twee dagen moest kolven heb ik toch maar een dubbelzijdige, elektrische aangeschaft. Daar heb ik nooit spijt van gehad!

Deel Deze Pagina