Hand in hand lopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 20 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Ik zag een jong stelletje lopen. Ik schat ze een jaar of 15. En toen dacht ik ahhh, zo lief ik herinner dit nog wel als puber zijnde hand-in-hand. Met mijn vriend van toen geen idee , maar mijn toenmalige "friend with benefits" dat we "stiekem" op een groot festival hand in hand liepen aan de andere kant van het land en toen een bekende tegen kwamen. Zo stom dat dat me nog hij staat.. haha.

En toen dacht ik ook ... met twee rondrennende kinderen en een huppelende hond, lopen mijn man en ik maar zélden hand in hand.
    Jullie?

Huismuisie vindt dit leuk.
  2. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Heel soms, maar vaak lopen we met onze dochter er tussen hand in hand haha

Vero0504 vindt dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Eigenlijk alleen op de momenten dat we met z’n tweeën ergens lopen. Anders is het toch altijd met twee handen aan de kinderwagen of een peuter/kleuter aan een hand :p

mamameer en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Dit dus :)

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.912
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij fietsten vroeger zelfs hand in hand. :roflmao: "Pathetisch" noemde mijn vader dat. Toen was ik heel beledigd. Inmiddels ben ik het wel eens met die analyse, haha.

Hand in hand fietsen doen we niet meer. Maar we lopen nog wel geregeld hand in hand hoor. Of gearmd.

Ik loop soms met onze oudste zoon ook nog hand in hand. Als hij even vergeet dat hij al 10 is. ;)

anica, Aries, Nellie4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Eigenlijk wel nog als we wandelen buiten of een dagje weg zijn. In de auto als hij rijd bijna altijd dan heeft hij ipv 2 handen aan het stuur altijd 1 aan het stuur en 1 in mijn hand.

Zxcvb, Kolibrie2, Neuzeke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Uhm bijna nooit eigenlijk. Tenzij we een keer samen weg zijn. Wat dus bijna nooit is..oeps.. haha

femkes vindt dit leuk.
  8. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Dit dus! :roflmao::D

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Bij het stukje over je zoon van 10 zwijmel ik even weg. Wat mis ik dat. Die van mij is nu 12 en me in lengte voorbij geschoten. Ik moet het doen met af en toe een arm om mijn schouders als we wandelen. Soms wel een hand maar die is altijd dan als helpende hand. Die hand van het vertrouwen in mama dat niets kan gebeuren als hij die hand vast heeft ga ik niet meer krijgen helaas. Dus voor jou geniet er bewust van zolang het nog kan!!

b0llen, Lamode, aicirtap en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Vaak hand in hand of gearmd. 1 van ons duwt de kinderwagen met 1 hand, de ander houdt de peuter vast met 1 hand. Gaat prima, haha

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Wij lopen regelmatig gearmd. Dat heeft ook een praktische kant: mijn man zet eraltijd stevig de pas in, terwijl ik nogal slenter. Als we niet gearmd lopen draait het er vaak op uit dat hij voorop loopt en ik erachteraan sjok.

Mijn 10 jarige wil ook nog een enkele keer hand in hand met me lopen en anders de jongste wel. Echt gezellig:D ik hoop dat ze dat nog lang blijven doen!

12. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Wij lopen eigenlijk altijd wel hand in hand. Soms haak ik bij hem in, bij bijv koud weer, dan heeft hij z'n handen in de zakken en dan steek ik mijn hand erbij in zijn zak of ik haak in z'n arm.

13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ja hoor, ik grijp zo m'n momenten ;)
    Vanmiddag nog!

Als hij z'n handen in z'n zakken heeft vanwege de kou dan haak ik weleens in. Maar vind ik toch minder leuk.

Gelukkig houdt onze jongste steeds meer van hand in hand lopen ♡
    De oudste heeft nooit die behoefte gehad.

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Wij doen dat nooit eigenlijk, heb er niet zo'n behoefte aan en weet dat man het vreselijk vindt. Vroeger ook nooit gedaan.

marloes80 vindt dit leuk.
  15. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Als ik dat doe weet mijn man dat ik graag wat hebben wil.

grapje. :roflmao: Nee dat doen wij nooit, wij hebben een peuter die selectief hoort en lekker aan de wandel gaat.

GossipGirlxoxo, Luna86 en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij lopen ook wel makkelijk hand in hand. En ik met de kinderen ook nog. Van de week nog wandelde we met z'n 4en en dan ruziën ze wie bij mij mag ;) . Ik zelf vind het af en toe nu vreemd voelen met m'n oudste hihi - dat ze het nog wil. Ze is 1.60 nu ongeveer...

dat fietsen deden we ook.. maar deed ik op m'n 11/12 ook met vriendinnen... tot we 1x op een kiezelige asfalt weg met de sturen in elkaar kwamen... au! Dat vergeet ik nooit meer...

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.912
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben gezegend met knuffelige kinderen. Zelfs de oudste zit elke dag nog wel even op schoot. En 's ochtends kruipen ze allebei even voor een knuffel bij ons in bed. Ik geniet daar nog maar van, want de puberteit nadert bij onze 10-jarige ook wel natuurlijk. Dus je weet maar nooit wanneer het voorbij is.

GossipGirlxoxo, owly en cowgirl80 vinden dit leuk.
  18. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.911
    113
    Vrouw
    We lopen regelmatig hand in hand. Ligt trouwens wel een beetje aan het type wandeling: gaan we echt om een flink stuk wandelen, dan niet. Maar als we bijv. met de kinderen naar de speeltuin lopen of slenteren door de stad wel.
    Gearmd lopen doen we dan weer nooit. Dat vind ik niet lekker lopen.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  19. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    We lopen vrij vaak hand in hand of ik hou zijn arm vast. Een van de jongens aan zijn kant en de ander aan mijn kant

20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.797
    8.466
    113
    Vrouw
    Regelmatig wel ja. Maar toch denk ik er soms over na of het wel 'kan'. Soms voelt het toch niet zo 'veilig' en dan houdt het me wel tegen.

Mijn vrouw en ik zijn jaren geleden aangesproken/uitgescholden toen we hand in hand liepen in een park en sindsdien denk ik er vaak wel 2x over na voor ik haar begroet met een kus of haar hand pak oid.

Deel Deze Pagina