Ja dit. Ik vind het ook heel irritant lopen haha. Ik loop wel vaak met mijn kinderen aan mijn hand. Vooral de oudste want die loopt soms heeeeel langzaam maar ik vind het vooral gezellig.
Wat naar dat dit gebeurd is en je er nu soms over na denkt of het wel 'kan'. Ik vind dat iedereen dit recht heeft.. en dat er mensen zijn die hierop tegen zijn en het nodig vinden om er wat van te zeggen, horen niet in deze samenleving thuis.
Erg gewoon dat het voor sommige mensen nogsteeds 'not done' is anno 2021 Maar hoe vervelend ook voor jullie op zo'n moment, denk maar zo: vervelend voor de "aanvaller" dat ie zo'n bekrompen denkwijze heeft. Zegt meer over diegene dan over jullie iig.
Nee eigenlijk nooit. Man heeft grote handen, ik mini handjes en dat houdt niet fijn vast. Bovendien heb ik warme handen, hij koud en klaagt ie dat zijn hand niet in zb jaszak zit of als t warmer is dat ik kleffe hand heb. Ik haak wel eens in bij hem.
Echt verdrietig dat je daar over na moet denken. Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat het gewoon voor iedereen veilig is om liefde te laten zien. ❤️
Chrome kast op onze tv in de slaapkamer, ontbijt op bed zo starten we eigenlijk elke dag. G. versjouwt haar knuffels en kussens naar onze kamer, en dr nijntje lampje uiteraard, duikt zowat in ons en je wordt overladen met kusjes en knuffels. Counting blessings. Echt een feest momentje en die ongelofelijk trage ontbijter eet tenminste dr boterhammetjes in een redelijke tijd zonder 26x te hoeven roepen "g. ga nou eten je moet straks naar schooohoooool", dag begint net zo vroeg maar veeel relaxter en gezelliger. man en ik lopen veel arm in arm,of met dochter tussenin aan de hand.
Ja, hier ook ♥️ we lopen eigenlijk altijd hand in hand of arm in arm, maar de hand in de auto is het allerfijnste.
Waar ik woon loopt zowat iedereen hand in hand. Het is dus niet voorbehouden aan "stelletjes". Als mijn man met een vriend of met zijn zus ergens naartoe gaat dan lopen ze dus ook gewoon hand in hand.
Wat vreselijk. Het kromme is wel dat deze uitschelders vaak uit landen komen waar het heel normaal is dat 2 mannen of 2 vrouwen met elkaar hand in hand lopen...
Met mn huidige vriend niet zo heel veel. Soms weleens stukjes dat we onze armen om elkaar heen hebben of een klein stukje hand in hand lopen, maar als die 2,5 jarige mee is dan duurt het nooit lang voor ik die weer achterna moet of tot hij iets van mn vriend wil waardoor we elkaar toch weer los moeten laten
Ik vind dat zo stom. Dat je daar dus over na moet denken Ik loop ook weleens hand in hand met mijn beste vriendin. Maar dan zou je daar dus ook over na moeten gaan denken of dat wel 'kan'. Je hebt er verder niks aan, maar wilde gewoon even zeggen hoe stom ik het vind
Wij lopen eigenlijk altijd hand in hand. Vanaf het begin af aan al. Maar wij kunnen ook gerust samen op de bank zitten en elkaars hand vast houden. En dan niet in de zin van klef en we gaan helemaal in elkaar op maar vanuit vertrouwdheid of zo. Kan het niet uitleggen
Wij liepen eigenlijk al nooit hand in hand. Ik vond dat altijd zo vervelend, dat gesjor en getrek aan mijn arm. Hij overigens ook zegt hij
Mijn oudste dochter loopt nog steeds graag bewust hand in hand met mij, hoelang dit nog duurt weet ik niet maar voor nu geniet ik er nog van
Als we samen ergens zijn dan lopen we wel hand in hand. Als onze zoon mee is (6)dan loopt hij naast 1 van de 2. Gelukkig wel een knuffel kind en ik hoop dat het nog heel lang blijft.
Bizar... hoop toch ooit dat iedereen hand in hand kan lopen met wie die wil. Als ik zie dat man man of vrouw vrouw hand in hand loopt dan ben ik blij voor ze dat ze kunnen zijn zoals ze zijn
beetje dit, beiden geen behoefte aan. Soms haak ik wel een in maar dan is het glad of heel hobbelig in het bos bijv