Ik zit er een beetje doorheen, ze blijft maar drukken/persen/kreunen alsof er iets heel erg dwars zit. Maar ze poept zeker 3/4 x per dag en dan ook lekkere spuitluiers. Ze krijgt volledig borstvoeding. Pittig eten of kool eet ik niet. We gebruiken al Cinababy en ik drink 2 x daags venkelthee. Maar is dat gepers wel kramp te noemen? Of moet ik het ergens anders in zoeken? Ook in haar slaap kreunt en perst ze. Ik lig er wakker van en zou haar bijna naar haar eigen kamer doen maar vind dat niet handig ivm bv s'nachts. Oordopjes maken het lawaai niet zacht genoeg. We zijn gisteren bij de ostepaat geweest ivm voorkeurshouding en onrustig, hier bleek dat ze een nekwervel vast heeft zitten en haar bekken. Ze doet nu sinds 00:00 uur alleen maar hazeslaapjes en kan niet zonder speen (hier ben ik maar voor gezwicht want ze zoog me nagel zacht..) Wat moet ik nu??
Soms persen baby's wel is voor niks.. maar als ik jou verhaal lees doet jou baby het wel best vaak. Ik zou even de huisarts bellen voor advies, je weet nooit Sterkte