Vraagje CZ gezinnen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Romymama, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Wie is er bekend met deze verzekering?
    Ik heb afgelopen maand mijn CZ jongeren veranderd in CZ gezinnen, welke dus 1 januari 2015 ingaat neem ik aan.

Nu hoorde ik dat vanuit deze (een van de weinige) verzekeringen de combinatietest ook vergoed wordt, wat ik niet wist.

Ik kreeg van deze test vandaag de rekening binnen en moet binnen een maand betalen. Nu vraag ik me af of ik kans zou maken op vergoeding als ik go even wacht tot na 1 januari?
    Of zou dit niet gelden omdat ik op het moment van de combinatietest nog anders verzekerd was?

Natuurlijk kan ik de verzekering ook bellen maar ik dacht misschien weet een van jullie dit wel?

2. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Denk niet dat dit zo werkt. Je hebt de test al gehad in 2014 dus later indienen zal weinig helpen. Maar je kan het proberen.

3. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    ik heb er gewerkt.
    helaas werkt het niet zo;)
    als hij is 2014 is afgenomen, is de verzekering die je nu hebt van toepassing hiervoor.

4. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou naar CZ bellen, want ze kunnen wellicht met terugwerkende kracht je inschrijven voor de gezins verzekering. Daar hoef je niet tot 1 januari mee te wachten. Dat kan op ieder willekeurig moment in het jaar! Nee heb je, ja kun je krijgen!

Deel Deze Pagina