Hoi allemaal, Mijn zoontje van 21 maanden heeft het hand voet en mond virus opgelopen op het kinderdagverblijf. De verloskundige zei tegen me dat als ik het zou krijgen het geen kwaad kon voor de baby. maar op internet lees ik verschillende verhalen hierover. Ik heb het vermoeden dat ik ook besmet ben geraakt want ik heb sinds vandaag een paar blaasjes in mijn mond. Ik hoop echt dat het daarbij blijft en ik geen hoge koorts en meerdere blaasjes ga krijgen Maak me ook erg ongerust of het toch niet kwaad kan voor de baby. Heeft iemand hier ervaring mee? ik hoor het graag!
Ik heb het ook in huis gehad maar het was volgens mijn VK geen probleem. Kijk even welke bronnen je leest, het RIVM is een betrouwbare bron, een forum is dat niet (nee, ook niet dit forum ). Bel even je verloskundige op, dan weten ze ervan en kunnen ze advies geven.
Bij ons op school (ik sta voor de klas) ook geheerst en na contact met verloskundige én rivm is me verzekerd dat eventuele besmetting geen kwaad kan voor de baby.
Oke dank voor jullie reacties, stelt me toch wel gerust! Gelukkig zijn mijn klachten vandaag niet verergerd