Hoi iedereen, Voor een kerstfeestje sta ik in voor aperitiefhapjes. Nu weet ik niet wat maken. Het mogen geen ovenhapjes zijn en geen hapjes met rauwe vis/vlees. Liefst iets dat ik op voorhand kan maken en kan meenemen. Ik wil alvast stokjes met mozzarella en kerstomaat en stokjes met olijfjes en een kaasje. Heeft iemand nog een goed idee? Alvast bedankt voor de hulp!
blokjes oude kaas komkommer/ radijsje/ bleekselderij met een dipsaus kaasstengels ongezouten casewnoten
Kleine wraps met rucola en Surinaamse ei of kipkerrie salade Verse ananas met spek erom uit de oven (koud eten) Mini quiche Ik neem aan dat je met ovenhapjes iets anders bedoeld dan iets wat met oven bereid is.
In de kerstallerhande stonden er een paar. Bovendien ook nog vega. Ik heb ze uitgescheurd voor gebruik, ik zal morgen even kijken
Ik kan lang zoeken op allerhande.nl als het daar niet instond, sorry... Alleen de zalm eitjes vervangen dan!
Dadels met roomkaas en spek, gevulde eieren, augurk met ham, gevulde komkommer, gevulde tomaatjes uit de oven, cervelaat met kruidenkaas eropgesmeerd om en om stapelen, dan in puntjes snijden... uhh moet ik nog even doorgaan? Je kunt ook heerlijke amuses maken
Waarom zou je die zalmeitjes moeten vervangen? Die staan nergens op verboden lijsten dus die mag je gewoon eten volgens mij.