Twijfel tussen 2 compleet verschillende campings! Graag hoor ik ervaringen (positief en negatief). Heb Zoover al uitgespit, maar jullie zijn kenners met kleine kidneren. Heb zelf twee meiden van 4 en 6 (tenminste volgende zomer). Twee jaar naar de Dordogne geweest (Le Grand Dague) en het heerlijk gehad. We zoeken dus een camping met wat animatie voor de meiden en een leuk zwembad met glijbanen. Verder graag iets te doen in de omgeving, alhoewel we maar een paar keer weggaan. Alvast bedankt!
Volgens mij zaten wij vorig jaar in serignan plage. Camping aloha van yellow cmp. Maar serignan plage is een plaats, dus ik weet niet helemaal wat je wilt weten? Aloha was geweldige camping overigens
Ja ha ken ik wij waren afgelopen jaar op serignan plage en hebben een heerlijke vakantie gehad, zie mijn verslag . Zou er zo weer een tweede keer heen willen, hebben er genoten, alles op loopafstand, wij hadden geboekt via rent a tent en dat is ons goed bevallen vond het handig zo'n gastgezin op de camping waar je terecht kunt voor vragen. De stacaravans van Roan stonden het pad achter ons
Volgesn mij hebben wij wel een beetje dezelfde smaak, Blaine! Waar is jouw verslag? Wij zouden ook via Rent-a-tent gaan, veeeeel goedkoper dan Roan en dezelfde caravans! Alleen ken ik Rent-a-tent niet, maar als jij goede ervaringen hebt....
Heb je verslag gelezen. Is het niet erg druk in het hoogseizoen, denk je? WAs dat waterpark er al bij jullie? Wij twijfelen erg, omdat de andere camping veel kleinschaliger is en lijkt op de camping van dit en vorig jaar. Meiden kunnen dan zelfstandig naar de speeltuin/kidsclub e.d. en animatie is wel in het NL.
Wij waren natuurlijk vroeg en toen was het er niet druk in het hoogseizoen durf ik niet goed in te schatten maar kan me voorstelen dat het dan wel stukken drukker is maar je hebt natuurlijk, strand zwembad en wellness dus dat verdeeld de mensen wel een beetje . Rent a tent was super voor elkaar hebben ook nog leuke vroegboekkortingen wij zaten dit jaar erg goedkoop, en ja het zijn echt exact dezelfde stacaravans, het grote verschil was alleen dat je bij roan er loopfietsjes bij had voor de kids en wij niet, maar die kon je huren op de camping. Vanaf die plek is lopen naar de kidsclub goed te doen, speeltuintje zit om de hoek en andere kant op een groot grasveld, dus denk dat dat zeker af te lopen is alleen voor de meiden. En tja animatie hoorde ook in het NL maar deze dame sprak het erg slecht dus die pech kun je hebben, maar die is er vast volgend jaar niet weer. Wij gaan vanaf de camping altijd veel op pad zit daar geen hele dagen maar vond wat ze organiseerden wel erg leuk op de camping.
En oja het nieuwe deel was net niet open ging de week nadat wij weg gingen open dus dat was wek erg jammer, hebben de hele opbouw en bouwvakkers die dingen gingen testen kunnen volgen vanaf de glijbaan en zag er super gaaf uit. Misschien kun je een soo de plattegrond spieken, rent a tent heeft plaatsen 808-827 dacht ik in ieder geval die straat wij hadden 825 en zaten bijna op het eind en kids club was naar rechts en dan gewoon rcht door en danzat hij al vlot aan de linker kant.
Wij hebben net geboekt voor volgend jaar, Sidmick en Blaine! Onze voorkeur qua dagen was zelfs als vol, dus we gaan nu 12 dagen I.p.v 14......
Ze zeiden inderdaad tegen ons in juni al dat ze al bijna volgeboekt waren voor volgend jaar dus daar kijk ik net vreemd van op . Super leuk dat je geboekt hebt, als Henk en Anneke er weer zijn gastechtpaar doe ze dan maar de groetjes van ons . Vind het erg jammer dat wij niet kunnen volgend jaar was graag weer gegaan en Quinten ook die stond met weg gaan te huilen dat hij zo graag wilde blijven, papa moest maar even snel de hondjes op gaan halen en dan konden we daar wel wonen .
Wij hebben een optie staan bij oad. Ik twijfel nog enigzins tussen dit of italie. Deze camping is veel leuker, italie is meer garantie op beter weer....
Waar is Italië dan, Sidmick? Wij hebben ook gekeken, naar vooral Gardameer schijnt erg onstabiel weer te hebben.
Ik ben al een keer of vijf bij het gardameer geweest en heb altijd mooi weer gehad. Heb eigenlijk nog nooit iemand over slecht weer daar gehoord. Daarentegen heb ik al twee keer regen aan de cote dazur gehad. Vandaar mijn twijfel