Hallo allemaal, Over 2 weken ben ik uitgerekend en dan zullen we zo eind oktober een kraamfeest geven voor de geboorte van de kleine meid. Nu is mijn zoontje op 8 november jarig. Omdat ik geen zin heb om dan weer de hele meute over de vloer te krijgen wil ik graag met het gezin en eventueel (schoon)ouders een weekendje naar een bungalow gaan. We gaan dan met 5 volwassen, mijn zoon van dan net 3 en de baby van een maandje oud. Wie weet er een leuke bungalowpark? En wie heeft er ervaringen met sites die 'goedkoop' bungalows aanbieden? Het zou gaan om het weekend van 9 november. Ik heb al een beetje zitten kijken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil het liefst die een all-in prijs aangeeft. Bij heel veel sites komen er nog kosten bij zoals lakenpakketten, eindschoonmaak en ga zo maar door. Hoop dat jullie me kunnen helpen! Heb er namelijk erg veel zin in! Leuker dan een hele dag sloven en op deze manier kunnen we leuke dingen met de kleine man doen zoals lekker gaan zwemmen ...
Wij zijn in maart naar de katjeskelder van Roompot geweest. Daar heb je speciale kinderbungalows die op een afgebakend stuk van het park zitten: hekken eromheen, zodat je kind van dat stukje niet af kan. Speeltoestellen tussen de bungalows en speelgoed op de kinderslaapkamer. Onze dochter vond het geweldig! Verderop in het park een grote speeltuin en meerdere kleinere speeltuintjes en een zwembad, (stelde niet heel veel voor, maar voor een peuter was het ruim voldoende om zich er prima te vermaken ). Via de site van Roompot kun je regelmatig gebruik maken van aanbiedingen en last minutes, waardoor je erg goedkoop soms aan een bungalow kunt komen
Ik weet niet of ze direct totaalprijzen geven (volgens mij moet je daar een beetje voor doorklikken, maar je kunt het wel ruim voor het definitieve boeken zien), maar ik vond Resort Arcen echt heel erg leuk. Genoeg te doen in de omgeving, leuk zwembad (wel klein, maar dat vond ik juist wel fijn, geen pubers op wilde glijbanen e.d.), aardig personeel..
Landal heeft ook kinderbungelows.. wij gaan daar tegenwoordig heen. Zijn nu bij 't loo, cauberg,het vennenbes geweest. We gaan in november naar coldenhove..ze hebben op de site ook aanbiedingen, last minutes
He wat leuk naar coldenhove.. ik woon daar in het dorp en heb er ook gewerkt aantal jaren geleden maar goed dat even ter zeide.. on topic: ook wij zijn erg te spreken over roompot! Katjes kelder is idd erg leuk.. en wij zijn ook in drenthe geweest bij de Hunzedal, ook erg leuk! Wat betreft de totaal prijzen, denk dat je dat bij elke site pas ziet vlak voor het definitieve boeken. Dus wel voordat je accoord gaat, maar niet als je gewoon de site op gaat. Dit ivm berekening hoeveel personen, of je extra spullen wilt bestellen enz..
Zeker weten naar de katjes kelder! Jij bent dan pas bevallen en door het afgesloten deel waarin de huisjes staan ( wel even aangeven dat je daar wilt zitten ) heb jij ook je handen vrij omdat je zoontje lekker kan rennen en spelen zonder dat hij weg kan lopen en jullie de heletijd achter hem aan moeten..
Zelf nog nooit geweest maar heb gehoord dat villapark eureka heel mooi en leuk moet zijn en goed betaalbaar. Als ik zo even kijk voor een 6/8 pers luxe villa betaal je 435 en 55 kosten, dus zit je op 490 euro, dit is dan wel zonder lakenpakket enzo maar dat ligt er ook net aan of je dat perse wilt...... weet natuurlijk niet wat je budget is, maar misschien het nakijken waard
Wij zijn net terug van een midweekje Landal Het land van Bartje. Hele mooie boerderijtjes en heel veel activiteiten voor kinderen.