Wat is jullie favoriete handcreme?? Met welke hele goede ervaringen en met welke juist helemaal niet en waarom?? De handcreme die ik nu gebruik is van mylene...wel een hele fijne maar zou wel over willen naar een handcreme die ik makkelijk even in de stad kan halen.
Ik heb de handcreme van Rituals, ruikt heerlijk en werkt echt heel goed. Je hebt verschillende kleuren maar heb eigenlijk altijd de groene. Ben d'r echt blij mee
Ik ben fan van de handcreme van de Action. Een blauw witte tube van een euro Trekt meteen in en na 3x smeren waren mijn handen al een stuk minder droog. Andere crèmes blijven altijd zo vet..
Van de hema, en dan degene die voor echt droge kapotte handen is. Had een keer heel pijnlijke handen en na 2x smeren was het al bijna helemaal beter. Die van de lidl vind ik ook erg fijn (smeert en ruikt wat lekkerder)
Ik heb altijd de Nivea Smooth nourishing. Werkt prima hier (in de winter vaak last van droge handen van het vele wassen) het maakt het heerlijk zacht en verbetert de droge huid plus het ruikt heerlijk. Niet te vettig ook!
Ik kom elke keer terug op de uierzalf/creme van kruidvat eigen merk. Zo een lelijk bruin potje haha. Maar werkt hier echt goed. En de geur vind ik best lekker. 2 euro, ook niet onbelangrijk
Ik gebruik momenteel de handcreme van Elizabeth Arden. https://www.douglas.nl/douglas/Verzorging-Hand%20%26%20voet-Handen-Elizabeth-Arden-Eight-8-Hour-Skin-Protectant-8-Hour-Moisturizing-Hand-Treatment_productbrand_3000001549.html Werkt echt goed en trekt snel in!
Ik heb erge winterhanden en dus ook super droge handen. Het enige dat bij mij werkt is de dagcrème van de Aldi (voorheen groene dop). Heel goedkoop, niet vet en werkt super!
Etos eigenmerk handcreme voor droge huid, de roze. En favoriet verder handcreme Sabon de lavendel geur
Ik gebruik altijd Glycerona handcrème (blauw potje). Ik wissel wel eens af met andere maar kom altijd weer terug bij Glycerona.
hand food van soap & glory! alleen niet zo heel makkelijk te krijgen hier geloof ik (laat het altijd meenemen uit engeland)
Die roze van Vaseline intensive care. Hand and nail formula? Die is echt luchtig en plakt niet. 's Avonds smeer ik met Nivea uit de blauwe pot of Lanette.