Hoe is de kwaliteit van een wegwerp camera onder water?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Omdat we tijdens de bevalling ook mooie foto's onder water willen maar we hebben geen onderwater camera dus had ik bedacht zo'n wegwerp ding, is dat wat?

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ja hoor dat is prima...
    Je moet er geen hele hoge kwaliteit van verwachten uiteraard maar wij hebben eentje een keer op vakantie gebruikt en dat waren prima foto's

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Voor foto's van dichtbij is het redelijk. Voor een onderwaterbevalling denk ik wel voldoende. Wat je ook hebt, zijn onderwaterbehuizingen voor camera's. Dan kun je gewoon je eigen camera gebruiken met een behuizing er om heen. Hier zou ik even naar vragen in een speciaalzaak. Misschien levert google je ook wel meer info op.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zou ook zeker voor een omhulsel gaan, prijzen vallen best wel mee.

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Misschien heel gek hoor. Maar het lijkt me dat het water tijdens een onderwaterbevalling behoorlijk troebel wordt, er komt afgezien van een kindje natuurlijk ook bloed mee e.d. Kun je dan überhaupt mooie foto's maken?

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Een kleine camera die onderwater kan is tegenwoordig niet zo heel duur he. Dan heb je meteen alles digitaal en kun je het filmen.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus. ;)

8. Cabb

Cabb Niet meer actief

Bij de action verkochten ze laatst een hd filmcameraatje die je op een motor of helm kan bevestigen (voor filmen tijdens sporten enzo). Heb er eentjr voor mijn man gekocht en beeld is erg mooi en kan ook goed onder water. Kost 40 euro, moet je wel nog even een micro sd geheugenkaartje bij kopen, die hadden we bij de aldi 32 gb voor 12 euro ofzo. Weet zo niet of je er ook foto's mee kan maken maar als je een beetje handig bent kun je makkelijk stills uit t filmpje halen. En miss is een filmpje onder water npg wel leuker :p.

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat kan inderdaad maar hoeft niet :) Als de placenta eruit komt natuurlijk wel :p
    Verder gebruiken we het nooit dus gaan gewoon zo'n wegwerp ding halen dankjullie wel :)

Deel Deze Pagina