handcreme

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Heb je in ieder geval genoeg om uit te proberen :)

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Altijd Dove, al vaak andere geprobeerd maar nog nooit zo tevreden geweest als over Dove. Alleen wel duur vind ik.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik gebruik die van Vichy. De witte met roze letters.

4. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Heb heel veel verschillende merken geprobeerd maar blijf altijd terug komen bij Dr. van de Hoog handcreme. Heb hem er nog niet bij zien staan maar hij ruikt lekker, trekt goed in, geen gevoel van laagje dat achterblijft ofzo. Niet goedkoop (4.99 ofzo) maar echt lekker.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij de handcreme die je bij de bouwmarkten enzo haalt.. Weet het merk zo even niet, wel wat duur maar super:)

En de cocos handcreme, van de action;) (en de tuinen en drogisten verkopen ze ook)

6. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha ja dat wel maar zou wel handig geweest zijn als iedereen hetzelfde noemde.

7. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Hier ambachtscreme.. werkt prima!

8. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Handcreme van Purol. Ruikt niet heel lekker, maar het werkt wel. Ik had erge last van kloven na de winter en binnen een paar dagen was het over.

9. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ik zweer bij die van rituals uit de tube, vooral de groene ruikt erg lekker. Is even een dure aankoop, maar je doet er super lang mee omdat je maar een klein beetje nodig hebt

10. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Ik gebruik graag de handcrème van Kruidvat eigen merk, je hebt ze in verschillende kleuren. Ik gebruik de groene, anti-age, want die ruikt zo lekker.
    Verder ook fan van simpele uierzalf en de roze van Vaseline is ook lekker.

11. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Uiercreme van de Hema, 2 euro. Is even vettig, maar daarna lekkere zachte handjes :D. Ik heb echt een 'allergie' voor droge handen brrrr.

Deel Deze Pagina