Heb vandaag afgesproken met een vriendin dat we samen onze haren gaan laten groeien Totdat zij getrouwd is (vriend moet haar nog ten huwelijk vragen, maar ze willen over 2j of zo trouwen) Heb op dit moment nog vrij korte haren (langste punt komt op een 2-tal cm onder m'n oor zoiets). Gaat dus tijdje duren eer ze effectief weer een mooie lengte hebben (lange haren is trouwens al geleden van ... 2008 of zo) Vroeger stopten ze altijd met groeien op m'n bh-bandje, dus ben eens benieuwd als ik ze nu effectief bewust laat groeien (dus niet te veel laten afknippen elke keer) of ze dan ook langer zullen worden. Want wil ze graag eens langer dan tot op dat bandje ! Halfweg rug lijkt me echt wel wat Maar gaat me misschien wel langer dan 2 jaar duren Zijn er nog dames die hun haren nu laten groeien? Of ook ooit van zo kort zijn begonnen? Hoe lang duurde het bij jou? Gewoon om leuke dingen uit te wisselen
Ik wil wel mee doen. Elke keer op dat punt dat het te lang is om kort te zijn en te kort is om lang te zijn....gaat de schaar er weer in. Ik WIL dit keer over dat punt heen
Jaaa die tussenlengte! Vreselijk! Doe dan altijd gewoon een dotje (want een staart is dan ook niet mooi vind ik, meestal) En heb ze destijds afgeknipt met het idee van "oh, jij wil niet groeien? dan maar er af!" en sindsdien altijd kort gehouden, met kortste nu de laatste keer in april. Lekker handig, niet te veel werk om in model te brengen ed Maar ja, mooie haren heeft ook wat hé Haha Hoe kort heb jij ze nu?
Ik ben sinds ongeveer een jaar bezig met lang laten groeien nu. Wilde eerst naar een leuke bob, maar inmiddels heb ik zoiets, laat maar groeien, en dan zien hoever ik kom. Precies een jaar geleden had ik heel kort haar, 2 cm was het langste, bovenop. Nu heb ik gemiddeld iets van 12 cm. Tenminste het langste. Het groeit bij mij ongeveer een cm per maand. Omdat ik het altijd nog kleur, en na een maand is de uitgroei al een cm.
Dat gaat wel vlot dan! 10cm op een jaar, plus nog eens regelmatig geknipt ga ik van uit, als je ze laat kleuren?
Kleuren doe ik altijd zelf, pakje van de kruidvat, En het is in die tijd in totaal 3x geknipt. Maar dan echt alleen even de puntjes geknipt. Maar het verbaasd mij eerlijk gezegd ook dat het momenteel zo hard gaat. Kan het nu wel vastzetten, maar het staartje is nog te iel. Dus laat ik het maar. Kan wel een halve staart, maar dat vind ik dan weer zo tuttig staan..
Ja halve staart is ook niks Ik kan hier net een staart, met nog beetje los haar opzij, maar het is te doen, niet te slordig. En niet te veel om nog met een speltje vast te zetten. En groeit idd goed. Normaal 1 tot 1,5cm per maand, dus doe je heel goed! Mijne zijn ook al zoiets gegroeid denk ik, 1,5 of zo, sinds 18 april knipbeurt. Dus gaat wel lekker dan
Ik doe ook mee! Ik had haar tot op mijn billen en heb het in november kort laten knippen,kon net geen staart in. Toch maar weer besloten dat ik lang haar wil,haha! Het groeit gelukkig super snel. Ik zal binnenkort even een foto laten zien!
Mijn haar groeit extreem langzaam,ben al jaaaaaaren bezig om lang haar te krijgen en het hangt nu tot iets over het begin van m'n schouderblad. Het is vorige week maandag geknipt.
Ik ben ook al een dik jaar druk bezig. Ik begon met haar halverwege de nek en zit nu op het begin van mn decolete gaat lekker hard. Wel 2 maand geleden er een stukje van 4cm afgehaald. Wil het ook tot halverwege de rug groeien. Nadeel is wel dat mn zoontje (3mnd) nog wel eens mn haren in zn vuistje neemt en niet loslaat vooral bij de nachtvoeding erg lastig
Oh ik herken het! Wacht tot ie bij je in bed ligt te sussen 's ochtends en dan over je haren heen kruipt of zo (dat had ik al met vrij korte haren dus al) Of dat je partner er op gaat liggen Maar daar heb ik nu geen last van, ben lekker single dus kan ze laten groeien zolang ik wil
Viel eigenlijk wel mee Heb gewoon haar wat snel groeit en kan niet wachten tot het weer zo lang is. Nadeel van het lange haar is wel dat ik ontzettend dik en zwaar haar heb, kan er dan niet veel mee. Maar goed kan het uiteindelijk zo weer afknippen
Ik stijl de mijne altijd, en dan vallen ze vrij dun eigenlijk. Heb oorspronkelijk pijpekrullen dus is weer heel wat anders. Die zijn nu minder omdat ik ze al 6j stijl. Als ze langer zijn dan wordt dat wel wat moeilijker (dat stijlen) maar hoop dat het nog wat meevalt, want wil niet terug die pijpekrullen eigenlijk En verder dan staart, dot of vlecht of zo (of los natuurlijk) kom ik gewoonlijk ook niet..
Ik ga mijn haar ook langer laten groeien! Ik heb wel al heel lang haar( 15 cm boven me billen ongeveer..) ik wil het tot me billen laten groeien! Foto is van 2/3 weken geleden!
Mooi!! Ik heb tot feb dit jaar mn haar tot op mn kont gehad. Daarna tot mn schouders laten knippen, geen spijt gehad. Nu ga ik t weer lang laten groeien. Duurt denk 1,5 jaar tot weer over mn BH bandje is Succes meiden met t lang laten groeien!!