Handdoek in de ring

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MeFlower, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Omdat je iemand wil helpen? En er moeite voor doet? Weet hoe het is om in zon situatie te zitten, dan iemand anders kan helpen en deze het blijkbaar niet waardeert of zo? Een verhaal waar wat gaten in zitten, vragen stellen en niet beantwoord krijgen? Heb ik dan een zogenaamde plaat voor m'n kop om t te blijven proberen? Of ga je toch twijfels krijgen?

2. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63
    Tijdens het doorlezen van dit topic vond ik dat het vooral TO is die steeds de nadruk legt op dat haar verhaal als fake wordt bestempeld, vooral als er om feiten gevraagd wordt.

Van degenen die aangeven hun twijfels te hebben, heb ik het idee dat ze juist willen dat TO haar hoofd uit 't zand haalt en haar situatie aan gaat pakken, niet dat ze willen bewijzen dat het verhaal fake is. Zelfs degenen die aangeven hun twijfels te hebben, blijven hulp aanbieden.

TO geeft zelf in haar OP al aan dat het mentaal niet lekker gaat, je feiten niet meer op een rijtje hebben kan daarvan een gevolg zijn evenals moeite hebben om nieuwe info in je op te nemen, laat staan daarnaar te handelen. Maar TO wijst alles van de hand. En alles samengevat denk ik te zien dat TO voornamelijk drama maakt door het op de echtheid te gooien en daarmee de aandacht af te leiden terwijl de meeste forummers haar (terug) bij les willen trekken.

3. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63
    Oops ik was nog niet klaar.

En als ze in het echt net zo reageert als hier, kan ik me goed voorstellen dat haar medische afspraken steeds op weinig uitlopen. Er zullen ook dan dingen van haar gevraagd worden die ze negeert, afwimpelt of anderzijds gewoon niet doet. Totdat ze dat inziet, zal er niet veel veranderen. Het enige wat dat met 'echt' of 'niet echt' te maken heeft is realiteitszin.

4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik kan aan je berichtjes oprecht merken dat je probeert te helpen!
    Snap je frustratie als het daarom voor jou geen duidelijk verhaal is of geen duidelijke antwoorden. Al snap ik ook dat als je al enorm in de put zot over wat er allenaal gebeurd je geen zin hebt in constante verdediging.
    Zou het zo lullig en verdrietig vinden als de mensen in dit geval Meflower gewoon oprecht zijn en dus dit ook nog voor de kiezen krijgt.
    De een kan 'harde' maar misschien eerlijke reacties ook weer beter handelen dan de ander.
    Wil niemand aanvallen.. kan niemand gelijk of ongelijk geven want je weet het gewoon niet. Maar soms gaat het er zo hard aan toe..
    Dat ik echt bang ben dat al gekwetste dames die veel hebben meeegemaakt zo nog verder in de put raken.

O en overigen ik zie dat je bijna uitgerekend bent meid!
    Wat enorm spannend en fijn na de lang wel die je zelf hebt bewandeld. !

5. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik vat m.
    Maar misschien is de harde aanpak in dit geval niet de goeie.
    Misschien allemaal goed bedoeld.. maar sommige dingen zijn echt aanvallend. En ik denk of dat lijkt zeker averechts te werken.

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Goede samenvatting, niets aan toe te voegen

7. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wat dan 'echt' of 'niet echt' moge zijn.
    Laten we voor haar hopen dat haar kinderwens
    uitkomt. Eens wens die we allemaal vast en zeker begrijpen.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina