Ik wil morgen een haarmasker gaan proberen, maar daar moet ik een warme handdoek bij gebruiken. Ik weet dat het kan door de natte handdoek een minuut in de magnetron te leggen, maar ik heb geen magnetron Weet iemand hoe het dan zou moeten? Thanx alvast
moet ie perse nat zijn? zo nee dan over de verwarming hangen, zo ja, dan onder de hete kraan doen groetjes
Nou ik denk dat ie dus niet nat mag zijn. En over de verwarming wordt ie niet heet genoeg denk ik. Dus vandaar. Maar die natte handdoek in de magnetron, droogt door de hitte dan snel, en komt er bijna droog weer uit.
Haha ja das ook een idee, maar dan moet ik het heel goed timen. Onder de douche, spul in mijn haar en dan hopen dat de droger dan klaar is. Maar zou kunnen werken inderdaad.
Nou het probleem is dat onze droger alleen op een bepaald moment heet is. Dus aan het eind is de was gewoon koud. En voor dat hij warm is, is de handdoek nog nat. Dus het gaat om iets van 5 minuten waarin het echt goed warm is en vrij droog. Anders was het wel makkelijk inderdaad, maar onze droge was komt koud uit de machine
heb je een strijkijzer? handdoek met de strijkijzer warm maken en je hebt je warme handdoek werkt ook perfect bij buikkrampjes van de kleintjes.
Ik weet niet of je een waterkoker hebt, maar misschien is het een idee om de waterkoker aan te doen en de handdoek in een emmer oid. en dan even laten afkoelen .. Heb je een warme, natte handdoek
Haha ja daar had ik ook aan gedacht, maar volgens mij mag bij een haarmasker de handdoek niet nat zijn? Het strijkijzer ga ik proberen, bedankt voor de tip En anders kan aluminiumfolie toch eventueel ook? Iemand die het weet?
Een idee om eerst aluminiumfolie om je haar te doen en daar overheen de handdoek. Moet jij eens zien hoe warm dat het wordt!! Dat doe ik ook als ik mijn haren verf...
Het zit er nu in, en heb het gedaan zoals jij zegt Cindy. Heb eerst aluminiumfolie om mijn hoofd (we come in peace..) en daarna een net gestreken handdoek Ben benieuwd!
ik kan de droger trouwens gewoon tijdens het drogen open doen en snel een handdoek eruit pakken, deurtje dicht en hij gaat weer verder.... ik doe nl altijd een handdoek erin als mijn 2 kleine mannen in bad gaan, kan ik ze lekker met een warme handdoek afdrogen
Ja maar het moest op nat en net gewassen haar, dus meteen uit de droger hoppa handoek erin. Wij hebben gewoon een stomme droger, ik weet dat echt niet te timen haha. Nou dan maar als een ontvanger voor buitenaards leven door het huis. @ Cindy: Ik hoop het haha. Ik zal er de hele dag mee wapperen, zodat iedereen van mijn zijdezachte haren kan meegenieten
Haha ja die ken ik nog Zou het wel raar vinden dat mijn man me danip zou noemen trouwens hahaha! Ik ga het er nu uit spoelen, dus ben benieuwd of het echt zo goed werkt als op het potje staat.