Haha nee, maar ik zag het even voor me. Het haarmasker is van Henna plus. En mijn haar is nu echt heel zacht. Het heeft goed gewerkt dus
Yep die is supergoed!!!! Heb ik ook hier!! Teminste dat witte pot(je) met rode letters erop? Moet binnekort ook maar eens een masker weer gebruiken...eerst verven!!!
Ja die inderdaad. Ik heb anders altijd van die rode bolletjes, die je open kunt draaien, en die je niet hoeft uit te spoelen. Die zijn ook erg goed!
ja die zijn ook erg goed olie he? Moet zeggen dat ik deze al lang gebruik voor mijn haar, bestaat al een tijdje he? Wil mijn haar altijd mooi en verzorgd hebben vroeger ging dit makkelijker maar sinds ik de verf en blondering heb ontdekt is mijn haar niet meer zo mooi als vroeger en dan helpt dit goed!!
Ja die olie bedoel ik inderdaad. Ik gebruik het ook al jaren, en wil ook niks anders dan Hennaplus. Vind het zo goed. Mijn haar is altijd wel vrij zacht en gezond, maar de highlights vind ik wat stugger aanvoelen, dus dan helpt dit wel heel goed. Vind het ook mooi staan als het zo glimt.
ja het legt een laagje over je haren heen waardoor het glanst! Is een kleurloss hennalaagje... Ach ja haren beter verzorgen...we willen mooi zijn moeten we het ook verzorgen he? haha