Goedemorgen! Mijn man is op zoek naar nieuwe witte t-shirts. Zijn huidige stapel is aan vervanging toe en de winkel waar hij ze kocht verkoopt zijn favoriete type niet meer. Dus op zoek naar een nieuw merk! We hebben er een aantal geprobeerd van verschillende winkels, maar het is allemaal net niks. Te wijd, te zweterig, te duidelijk zichtbaar onder een trui omdat de hals te hoog is, te kort, te breed, etc. Hij is 1,90 lang en heel smal, draagt maat XS of S. Iemand tips om ons verder te helpen? Zijn eisen (hij is verder helemaal niet kieskeurig ) - 100% katoen - Wit - Ronde hals - Korte mouw - Verkrijgbaar in maat XS of S - Lang genoeg om in de broek gestopt te kunnen worden - Niet te hoge hals zodat het zichtbaar is onder een trui of blouse
Hier had de kringloop onlangs nieuwe, witte shirts van Girav voor maar 2 Euro per stuk ofzo. Die bevallen wel goed, fijn dat ze wat langer zijn en elastisch onder een overhemd enzo. Bestel er misschien nog een keer wat van bij.
Hema heeft standaard en langere shirts. Mijn man heeft meestal de v-hals, vind hij juist fijner zitten en dan niet zichtbaar onder blouse/overhemd
Ik haal ze voor mijn man bij de action. Daar hebben ze ook extra lange shirts. In ronde hals en in v hals
Mijn man heeft ze van Zeeman, de regular, maar ze hebben voor heren ook slimfit, zijn maar € 5,- per stuk, dus kan je altijd eens 1 proberen. Kwaliteit prima.
Wij halen ook van de Hema alleen mijn man heeft er ook een paar van de scapino en is daar ook erg tevreden over dus eventueel kan je daar ook nog kijken
Oei ronde hals ja? Mijn man zweert bij V. maar Ehm, Hema valt smal uit en zijn ook lang idd. Verder hangt het enorm af van je budget en hoe je ermee om gaat. Ik flikker alles bij de was en mijn man draagt alleen witte t-shirts als ondershirts. Als hij echt snel wat nieuwe shirts nodig heeft, dan ren ik even naar de zeeman. Prima ‘voor even erbij’.
Giraf. Mij ex vond die de beste. Ronde hals Hij is ook lang en dun. Hij bestelde ze online. Was perfect en goede kwaliteit.
Man haalt ze bij de WE. Hij is even groot als jou man en steekt ze in de winter onder zijn trui ook in zijn broek dus daar zijn ze blijkbaar lang genoeg voor. Ze hebben zowel V-hals als ronde.
Welke merken heb je al geprobeerd? Er zijn merken die een ‘tall’ collectie hebben. En ik zou bij noord Europese / noord Amerikaanse merken blijven. Hun modellen zijn vaak langer.
Hier ook de Hema shirts voor mijn man, wel met de V-hals. Hij vindt de ‘bamboe’ versie het fijnst, blijven ook erg mooi bij het wassen en vallen mooi smal. Ze zijn ook geregeld in de aanbieding, dan haal ik evt weer wat nieuwe of extra. Mijn man heeft deze: https://www.hema.nl/heren/herenkleding/basic-t-shirts/heren-t-shirt-slim-fit-v-hals-bamboe-wit-1000010016.html
Ik zou dan niet voor 100% katoen gaan, deze worden wel eens wijd. Mijn man heeft ze nu van de zeeman, katoen met stretch en ronde hals.