De puntjes zijn in te vullen met onder andere: Waardevolle Mooie Krachtige Informatieve Educatieve Persoonlijk haal ik op momenten best wat herkenning, erkenning, steun, richting, perspectief, motivatie en advies uit quotes, spreuken en memes. Ik zou het mooi vinden als we samen een topic kunnen creëren waar iedereen iets positiefs uit kan halen. Net die erkenning (waarvan je zelf niet eens wist hoe erg je) die nodig hebt. Net die motivatie om je ene voet voor de andere te zetten, omdat je leven op het moment zo zwaar en hopeloos voelt. Net dat inzicht om je kind op een andere manier te benaderen. Net die duw in je rug om toch die uitdaging aan te gaan et cetera.
Al wel eens vaker gedeeld hier Mijn oma vroeger: Als de stoep droogt, droogt de was ook buiten. Ik denk er vaak aan als ik twijfel om de was buiten te hangen
Als t niet gaat zoals t moet, dan moet het maar zoals het gaat. Het leven is een hindernisbaan, heb je de ene gehad krijg je de volgende hindernis. Soms is t meer een ninja trainingsfasciliteit, al doet t jammer genoeg niks gunstigs voor je figuur.