Ik vraag me ook af waar iedereen dat laat, alle was. Ik heb dus geen ruimte in huis om alles op te hangen. Daarom gebruik ik mijn droger ook echt vaak, en daar betaal ik dan mAr voor. ( en we hebben geen auto en gaan niet op vliegvakanties, etc) En qua afdrogen/ deppen, dat probeer ik idd maar toch doet t pijn.
Ja, hier ook alle handdoeken, theedoeken, keukendoekjes, ondergoed, beddengoed en overhemden in de droger. Hier staat zo’n 2 tot 3 keer per week aan, want ik was dat spul allemaal op woensdag en zaterdag. Ik hou nu eenmaal niet van die ruwe planken om me mee af te drogen. Ik heb ruimte zat om buiten de spullen aan de droogmolen te hangen, maar doe dat eigenlijk alleen maar in de zomer en dan nog alleen maar het beddengoed en de gewone kleding die ik in de winter uit leg om te drogen. De rest gaat dan nog steeds in de droger.
Ik gebruikte hem niet meer omdat ik het onnodig vond, voor het milieu. Een bewuste overweging. Je gebruikt onnodig stroom voor een luxe die niet nodig is als je gewoon goede handdoeken hebt.
Wij hebben goede handdoeken maar die zijn niet overdreven dik. En we gebruiken ze meerdere keren. Zoveel meer watergebruik zal dat niet zijn.
Ik zou niet weten waar ik van 5 personen kleding moet drogen zonder droger. Mijn wasrek hangt vol met kleding die ik niet in de droger stopt. En waar laat ik het beddengoed van 5 personen?
Met 2 wasrekken moet het wel lukken toch? Ik red het met 1 wasrek met 4 personen. Voorheen 2 wasrekken maar we slapen nu op zolder dus eigenlijk geen ruimte meer voor die 2e.
Ik heb ook geen ruimte, met mooi weer hang ik wel alles buiten zoveel mogelijk op, maar binnen is de enige plek waar ik was op kan hangen in de woonkamer. Doe ik ook wel eens, met name om idd de energierekening, maar handig is anders. En veel vocht daardoor in huis
Hier zijn alle kamers/ruimtes bezet en de enige plek waar ik op kan hangen is in de woonkamer en daar wil ik dus geen 2 rekken hebben staan. Daarbij was ik zeker elke dag.
Daar loop ik inmiddels ook tegenaan. Ik red het nog net met hangen over deuren maar dan loopt de warmte ook zo weg. Ik kan niet wachten tot we eindelijk een droger hebben. Als de kindjes ziek zijn is het drama en moet ik soms nieuw beddengoed erbij kopen omdat het niet snel genoeg droog is.
We hebben idd geen zolder. In de zomer hang ik zo veel mogelijk buiten maar in de winter niet, alleen bepaalde kleding. We hebben wel geïnvesteerd in een goede nieuwe energiezuinige droger.
Bedankt voor alle leuke reacties Ik blijf lekker verwend en stop ze dus in de droger. De rest lekker naar buiten. @Beheer wilen jullie deze sluiten voordat er gezeur komt tussen de drogerlovers en milieu activisten. Iedereen mag zn mening hebben maar laten we gewoon lief voor elkaar zijn