Ben benieuwd naar jullie grappige groepsnamen. Hier 2: familie .... apps - het leven is een feest - bla bla bla - eten en daten Dan nog wat school groepsapps zoals: - ouderraad - groep ... - luizen pluizers Enz
Meidenweekend Date! BJZ Eten, eten en nog eens eten En het is... Sushi! Vrouwendiner Diner voor 3 Goh, wat zit ik in veel groepjes. En wat gaat het veel over eten Valt me nu pas op
Hahaha ik ging eens kijken en het is best beschamend. - hoe het is - de fuck chat -bloppie -Portugal -sannanas En nog een paar, maar vooral de fuck chat hahaha why?!?! Het begon als een hele serieuze groepsapp aangezien mijn moeder heel ziek werd en het makkelijk was zo iedereen op de hoogte te stellen.
Maughter (combi van mother en daughter, een gigantische groep bestaande uit m'n zus, moeder en mij ) Trio-penotti moeders Sushi groep De (vr)eetclub ZP De geneeters De musicalclub
Hahaha, leuk dit. Moet bekennen dat ik graag namen en plaatjes regel voor groepsapp. ❤❤ *plaatsnaam*4ever ❌ (zelf gedaan nav de 100e iets de verkeerde app in gegooid, werkt alleen niet echt, haha) En dan nog wat verbasteringen van achternamen en groepsnamen als meisjes/dames en dan veel hartjes.
Bende van ellende Ruige mama's Reundje klot is hot Sympathieke meisjes Ruige fokperden En dan nog de befaamde klassenapps van de dochters
‘-achternaam-‘ ‘Gewoon omdat het kan’ ‘-teamnaam-‘ ‘-naam psz-‘ ‘Wij zijn leuk’ ‘VEILIG -wijknaam-‘ (whatsapp buurtpreventie) ‘Zwangerschapsgym’ ‘Tijd voor een update’
Reptielenvrienden Fam app (mijn vriend, ik en mijn pa) Familie (schoonfamilie + zusjes en aanhang) Buurt app 2802
Familie - en dan afkorting van onze achternamen verbasterd tot 1 woord Disco WIDM Serious Business (van mn werk, met veel grapjes en af en toe iets zinnigs) Recepten Leukste groep ooit Vrienden van Amstel "Afkorting naam vriendin"- vraagbaak Schilder (app met de buren) Nieuwjaarsborrel (met collega's) Eten Tapasbar 90's night Vanavond Ladies night En dan nog een heleboel eenmalige feestjes apps, een werk app (echt serieus, zonder grapjes) en sport apps
Buiten de standaard werk, school en portclub apps heb ik nu... Bye, bye... Hallo allemaal Feestje! (Logo van een gespierde arm) Suushi 5+5x2 Shit!
Hier alleen functionele apps voor de handbal/ voetbal en van de kleuterklas en een groeps app met collega’s. Ik ben niet zo’n groeps app mens, teveel onzin wat er wordt geplaatst