Handdoeken dilemma

Discussie in 'De lounge' gestart door Oilell, 11 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb bij elke kraan (gastentoilet en 2 badkamers) een gastendoekje hangen, dat is voor als je je handen wast. We hebben ook een toilet in beide badkamers (dus 3 totaal), maar anders zou ik het alsnog hebben hangen, want ik was wel vaker mijn handen dan alleen na de toiletgang ;).

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik snap het. Zo doen wij het ook alleen dan hangt er een kleine handdoek. Zou, als ik het nu bedenk, net zo goed een gastendoekje kunnen zijn.

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  3. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Handdoeken boven het toilet zou ik ook niet zo snel doen nadat ik dat onderzoek heb gezien wat hierboven word genoemd. Maar handdoeken op de badkamer hebben wij ook (hangen boven het bad) en geen last van vochtige handdoeken. Wij hebben zo’n soort rek hangen: 37A89DC5-E3CE-445D-8F53-2A28CE0D3FC7.jpeg

Cornflake vindt dit leuk.
  4. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    gewoon witte heb ik, in de la in de badkamer. Nooit vochtig. Sommige mooi, sommige minder Soms gooi ik er wat weg en koop ik er wat bij. Soms liggen er een paar op de badrand omdat het even niet past in mijn lade. Maakt niet uit - er komen toch nooit mensen verder in mijn badkamer :roflmao:

5. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    Klopt die heb ik ook hangen.

6. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    In het begin had ik gastendoekjes, maar nadeel daarvan vind ik dat als één iemand handen heeft gewassen dat doekje al helemaal nat is, dat vind ik voor de volgende echt ranzig :oops:
    Daarna overgestapt op grotere.
    Eerst formaat keukendoek en tegenwoordig baddoeken van de Ikea die een lusje in de midden hebben. (Ik verschoon ze wel regelmatig hoor :))

OT: hier gewoon de badhanddoeken in de badkamer en nog nooit last gehad van vochtige baddoeken.
    En ja, we hebben ook een wc in de badkamer (wordt eigenlijk alleen gebruikt om te plassen), baddoeken liggen er niet boven, maar we leven nog steeds na 15 jaar, dus met die bacteriën zal het nog wel loslopen.

Qua kleur zou ik eerder voor donkere gaan en voor 1 of 2 kleuren (niet per persoon), maar wat iemand anders al noemde, als je oude nog goed zijn is het toch zonde om die al weg te doen?

Deel Deze Pagina