Handdoeken drogen nu de kachel niet meer aanstaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzie01, 20 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.508
    8.437
    113
    Nou, afdrogen in de douche, dan heb je hooguit een paar natte voeten op de vloer als je er uitstapt toch?

Biny vindt dit leuk.
  2. Villa Kakelbont

Villa Kakelbont Fanatiek lid

13 okt 2020
    1.051
    1.717
    113
    Vrouw
    Gewoon met een dweil de vloer drogen? Die wring je uit en hang je over de rand van een emmer en klaar.

3. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Elke keer dat ik dit topic voorbij zie komen, vraag ik me af of dit echt serieus is.

Ik heb zelf een topic geopend over “druk maken om kleine dingen”, maar deze snap ik eerlijk gezegd echt niet. :|

Jessi79 vindt dit leuk.
  4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.816
    2.674
    113
    Wij hangen de handdoeken over de radiator in de badkamer, deze gaat elke dag een half uurtje aan (electische radiator met timer). En dan gebruiken we de handdoeken de volgende dag weer, ze gan echt niet na 1x in de wasmand.

Kun je de vloer niet drogen met een hydrofiel doek? Die zijn veel sneller droog.

5. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.745
    7.277
    113
    Vrouw
    Ik lees hem zo: "als ik dagelijks geen was draai op 60 graden, ga ik over de badrand" :roflmao:

citroenrasp vindt dit leuk.
  6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hahaha! :roflmao:

7. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.440
    21.827
    113
    Wij drogen de badkamer gewoon met zo'n trekker. Het is dan nog niet helemaal kurkdroog, dus vervolgens het raam open en dan is de badkamer even later vanzelf weer droog. Handdoek hangen we buiten te drogen (hebben een deel waar het overdekt is in de tuin, dus ook als het regent kunnen de handdoeken daar hangen).
    De vloer drogen met de handdoek waarmee ik me afdroog lijkt mij onlogisch, maar dat komt waarschijnlijk doordat we de handdoeken vaker dan 1x gebruiken voordat ze de was in gaan.

8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.440
    21.827
    113
    Zo las ik 'm ook :roflmao::roflmao:

Malbec vindt dit leuk.
  9. Kraamzuster

Kraamzuster Actief lid

21 mei 2020
    230
    105
    43
    Vrouw
    Dit!

10. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Als je hem vaker dan 1x gebruikt zou ik dat indd ook niet doen nee.
    Wij doen maar 1x met een handdoek dus dan maakt het niets uit. ​

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.642
    113
    Vrouw
    Over de rand van het bad en zsm de wasmachine in :p
    Je hebt volgens mij ook van die rekjes die je aan de deur kan hangen, is dat een idee?

12. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.080
    14.794
    113
    Vrouw
    Gewoon afdrogen in de douche, dan blijft de rest van de vloer (nagenoeg) droog.

Doe ikzelf ook en probeer mijn kinderen het ook aan te leren, maar dat lukt helaas nog niet zo best..;)
    Hier gaan ze na 1x gebruiken gewoon in de was. Ik weet echt niet waar ik 9 handdoeken moet laten drogen. En dan nog duidelijk houden van wie welke handdoek is...

De handdoeken liggen hier nooit lang, dus hier geen probleem met natte handdoeken.

13. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.104
    12.085
    113
    Wij hebben hem zelf nog nooit gebruikt, maar onze radiator is elektrisch, dan kan je zelf bepalen of je hem een uurtje aan wilt. Misschien is dat een idee? Zelf snap ik het probleem niet zo, wij gebruiken een wisser voor de vloer.

14. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.851
    4.104
    113
    Wij gebruiken ook een trekker zoals hierboven meerdere keren genoemd wordt. Maar ik denk dat dat bij TS niet kan, omdat de douche 10 cm hoger ligt.
    Ik vind de optie van een goede dweil wel slim. Er schijnen ook van die speciale doeken te zijn die heel veel water opnemen. Ik zou daar naar op zoek gaan. Dweilen, uitwringen en laten drogen!
    Ik heb dat hier op zp gelezen volgens mij van die doeken. Misschien kan iemand je zeggen hoe dat heet?

Felice vindt dit leuk.
  15. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Ik gebruik van die handdoekachtige badmatten. Dus niet zo'n pluizig ding maar een klein formaat van een handdoek, ze heten echt badmat en zijn rechthoekig van vorm.
    Daarnaast heb ik na t douchen nooit een natte vloer ernaast en mijn dochter bijv. wel dus ik weet wel wat hier het verschil maakt. Ik droog mezelf af in de cabine (de handdoek ligt wat hoger waar ik bij kan) en stap er daarna uit. Leun ook echt even tegen de wand, droog een voet af, stap ernaast, droog de andere voet af en stap erbij. Echt nooit een natte vloer en voor evt kleine druppeltjes wrijf ik de badmat eroverheen.
    Mijn dochter stapt nat uit de cabine en droogt zich daar af (althans zegt ze, ik vind dat ze nog kletsnat is) en dan ligt er altijd een hoop water en is de betreffende badmat kletsnat.
    Ik denk dat er dus veel te halen is in de manier en plek van afdrogen. Daardoor is de handdoek of badmat die er ligt niet heel nat en kan t gewoon blijven liggen en aan de lucht drogen.

Felice vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina