Hai,ik bewaar al mijn handdoeken in de badkamer.Ik heb een kastje met plankjes in de hoek.Ze blijven gewoon droog en fris hoor.We hebben een raam en goede ventilatiesysteem.
Ik heb een boekenkast in de badkamer. (Ik heb een mini badkamer, en die paste perfect. Kan er lekker veel in kwijt) Maar de handdoeken worden gelukkig niet vochtig.
Nu genoeg afgesloten opbergruimte, maar ook een huis gehad waarbij ze gewoon op plankjes lagen in de badkamer. Nooit last van vochtige of muffe handdoeken. Ik ben nogal vergeetachtig en chaotisch en zou als ze ergens anders lagen regelmatig poedelnaakt en drijfnat door het huis kunnen rennen om ze te pakken .
Hier liggen ze in een kast op de overloop, maar onze badkamer is snel droog na bv douchen; raam en mechanisch ventilatie, na het douchen wat damp natuurlijk, maar totaal geen probleem. Dus hier zouden ze ook prima op een plankje kunnen liggen bv.
Maar met een dubbele ladekast van 1.40 moet er toch nog wel ruimte voor wat handdoeken zijn? Hoeveel toiletspullen heb je dan wel niet? Voorraadje van je toiletspullen die je niet dagelijks gebruikt ergens anders opbergen en pakken/aanvullen indien nodig en onderste la vullen met handdoeken.
wij hebben ook een kleine douche maar wel een groot raam. De handdoeken liggen los in de douche naast de wasbak. Ze worden niet vochtig. Ik ben nog op zoek naar een kastje voor onder de wasbak waar dan alles in kan.
het ligt aan je badkamer denk ik. In ons vorige huis hadden we een hele droge badkamer. Het klapraampje stond altijd open, en in de winter de verwarming aan. Daar was het nooit vochtig. Maar de badkamer in dit huis is verschrikkelijk. In de zomer blijven handdoeken zo 3 dagen vochtig na het afdrogen. dus dan was ik heel vaak de handdoeken, om het weer tegen te gaan. De badkamer is beneden, ik laat het raam daar niet open als ik er niet ben en 's nachts ook niet, omdat iedereen dan zomaar binnen zou kunnen komen. Zodra de verwarming aan gaat is het te doen, dan drogen de handdoeken snel. Maar toch liggen bij mij de handdoeken in een open rek in de badkamer, want als ze van het wasrek komen zijn ze droog, en eigenlijk worden ze nooit vochtig tot ze gebruikt worden. Terwijl we echt veel last hebben van schimmel en het dus heel vochtig is.
Hier op de slaapkamer in de kast & aan de deur haakjes voor onze huidige handdoeken om ons zo mee te wassen.
Die lades zijn bij ons met 4 personen echt gevuld met toilet artikelen. Daar kunnen geen handdoeken bij. Wij hebben allemaal onze eigen crèmetjes, make up, haarspullen, luchtjes, föhn, stijltang, krultang zitten daarin. Dus dat past echt niet
Ik heb de handdoeken in een (open) mand in de badkamer. Worden niet vochtig en gaat niet stinken. Wel uiteraard zet ik altijd meteen het raam open na het douchen en de afzuiging aan!
Geen handdoeken op de badkamer is raar Zo verbazend waar mensen allemaal een mening over kunnen hebben. Laat mij maar raar zijn dan, nog nooit handdoeken op de badkamer gehad. En als ik er 1 vergeet gil ik even naar de kinderen: opgelost en weer verder naar echte problemen. Ts hier geen ramen dus ik denk dat het hier niet zou gaan.
Gaaf! Dit wilden wij eerst ook, maar ging helaas niet passen. Met goede ventilatie moet het zeker gaan lukken. Hier liggen overigens de handdoeken in het badmeubel. Maar heb ze ook een poos in de overloopkast gehad. Voor je de badkamer inloopt pak je er één. Zie het probleem niet daarvan.
Tja.. ik vind het raar.. mag toch? Voor het geval je het gemist hebt.. dit topic gaat over handdoeken op de badkamer hè, opzich niet zo vreemd dat mensen dan hun mening hier neer zetten
Ik heb boven de wasmachine, naast de douche cabine, een 3 tal planken hangen. Handdoeken stinken nooit. Ik heb het ventilatierooster altijd open staan en na douchen laat ik altijd even de deur op een kiertje staan.
Ik vind het rommelig staan, die stapel handdoeken in zo’n mooie, strakke badkamer. Ik heb het liefst zoveel mogelijk weg gewerkt in lades/kasten etc. Wij hebben de handdoeken in de kast liggen op onze slaapkamer, en ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik de afgelopen jaren ben vergeten om een handoek mee te nemen naar de badkamer.
Ik heb al 5 jaar mijn handdoeken opgerold in een soort van stellingkast liggen in de badkamer. Met douchen word alles vochtig, behalve mijn handdoeken. Nooit opgemerkt iig! Ze ruiken altijd nog heerlijk naar wasmiddel met afdrogen en ik heb er nooit problemen mee ondervonden. Overigens geen afzuiging in de badkamer, en een kleine badkamer. Als we niet douchen staat het raam standaard open.