Handdoeken los is de badkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 13 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Wij hebben handdeken in een open kast, maar nooit last van vocht. We hebben wel (verouderde) mechanische ventilatie en een raampje wat vaak open staat.

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind het op zich best mooi, maar dan wel geordend... blauw,grijs,wit oid... maar niet als een hoop in dat ding gepropt haha

3. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Onze handdoeken liggen aan het einde van het bad opgestapeld, en zijn nooit vochtig hoor. En de ventilatie (ook geen ramen) laat hier toch echt te wensen over, maar het gaat al 8 jaar goed zo.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Dan heb je vast geen puber kinderen ;-o
    Ik voorzie ook niet zo snel een probleem bij mezelf maar wel bij man en kids.
    Iig wil ik de handdoeken hoe dan ook gewoon in de badkamer, daar buiten is voor mij geen optie

5. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    Hier ook niet echt ruimte in de badkamer, maar op de overloop naast de deur van de badkamer past gelukkig een kast en daar kan ik heerlijk alle handdoeken in kwijt.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wij hebben een vrij grote badkamer en goede ventilatie. Behalve een wastafel met kast hebben we een ladekast/commode waar kleding voor onze jongste in ligt en handdoeken. Nog nooit vochtige handdoeken of kleding gehad.

7. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Onze handdoeken liggen ook in een openkast, maar heb nooit meegemaakt dat zevochtig waren. Heb trouwens wel een nieuw ventilatiesysteem.

Deel Deze Pagina