Wij hebben handdeken in een open kast, maar nooit last van vocht. We hebben wel (verouderde) mechanische ventilatie en een raampje wat vaak open staat.
Ik vind het op zich best mooi, maar dan wel geordend... blauw,grijs,wit oid... maar niet als een hoop in dat ding gepropt haha
Onze handdoeken liggen aan het einde van het bad opgestapeld, en zijn nooit vochtig hoor. En de ventilatie (ook geen ramen) laat hier toch echt te wensen over, maar het gaat al 8 jaar goed zo.
Dan heb je vast geen puber kinderen ;-o Ik voorzie ook niet zo snel een probleem bij mezelf maar wel bij man en kids. Iig wil ik de handdoeken hoe dan ook gewoon in de badkamer, daar buiten is voor mij geen optie
Hier ook niet echt ruimte in de badkamer, maar op de overloop naast de deur van de badkamer past gelukkig een kast en daar kan ik heerlijk alle handdoeken in kwijt.
Wij hebben een vrij grote badkamer en goede ventilatie. Behalve een wastafel met kast hebben we een ladekast/commode waar kleding voor onze jongste in ligt en handdoeken. Nog nooit vochtige handdoeken of kleding gehad.
Onze handdoeken liggen ook in een openkast, maar heb nooit meegemaakt dat zevochtig waren. Heb trouwens wel een nieuw ventilatiesysteem.