Hoi! Volgende week gaan wij een weekje naar cp de Eemhof en we zitten in een VIP huisje en daar zit oa. Een handdoeken pakket bij. Is dat genoeg voor de hele week of moeten we zelf ook nog gewone handdoeken voor ons meenemen? Alvast bedankt voor de reacties!
Daar zit een grote en een normale handdoek in . Zelf neem ik nog altijd wel wat mee of je moet de hele week dezelfde handdoek willen gebruiken. Veel plezier
Ik neem altijd nog badhanddoeken mee voor aan het zwembad. Op de site kan je zien waar het pakket precies uit bestaat. Meestal 2 handdoeken p.p. Een grotere en 1 kleinere.
Inderdaad, ik zou zelf nog wel een paar meenemen. Ik leg er sowieso een op de grond voor na het douchen of het bad, die blijft dus gewoon liggen. Dan gebruik ik mijn eigen handdoeken voor het zwembad en andere dingen.
Oké dan weet ik dat. Het stond er niet duidelijk bij en kon het ook niet vinden, maar dan nemen we mooi nog wat extra handdoeken mee!
Ik heb tot nu toe wel altijd meer handdoekpakketten gehad dan dhet aantal personen dat we waren. Als we met zn 3e in een 6 persoons huisje zaten kregen we voor 6 personen handdoeken. Ik weet alleen niet of dat nog zo is, want de laatste keer dat we een handdoeken pakket erbij hadden was 2 jaar geleden.
Wij zijn begin van de maand geweest op de eemhof. Wij hadden voor 2 volwassenen en 1 baby, 4 sets. Theedoek en keuken handdoekje zaten erbij. Tip: neem voor het zwemmen wel eigen handdoeken van thuis mee en vergeet de afwasborstel niet . Ook zijn de vaatwastabletten daar 3x niks. Verder vond ik de huisraad karig.. En kwam bijv wat koekenpannen te kort. Er was alleen 1 braadpan om in te bakken. Rond inchecktijd moet je rekening houden met een file. Inchecken gaat vanuit de auto. Het duurde 30min voordat we binnen waren. Het park is autovrij. Parkeren mag alleen op het grote terrein aan het begin, behalve met laden/lossen op in/uitcheckdagen. Boodschappen hebben wij in amersfoort gedaan, nijkerk is ook dichtbij. Wil je nog meer weten? Hahahaha. Oja de broodjesservice: je zet het boodschappenkarretje buiten, en sochtends tussen 7/8u worden de broodjes daarin afgeleverd. Varieert elke dag weer met witte/bruine puntjes.. Kaiserbroodjes en soms een croissant. Verwacht er niet al te veel van, maar wij waren er tevreden mee. Als je een kinderpakket hebt: ik heb niks gebruikt, bedje en de opklapbare box waren beetje gaar. Ik heb het campingbedje van thuis mee genomen en de ikeastoel. Bedje hebben we in de woonkamer gezet als box. Bij bedtijd ging ie de slaapkamer in. Wij hadden een 4 pers huisje, campingbedje kon net aan op een overgebleven kamer. Verder hebben wij ons prima vermaakt. Alleen bij het zwemmen maken ze foto's tegen woekerprijsen. 10eur per afdruk. 60eur voor alle fotos op cd. Ik vind de kwaliteit erg tegen vallen. Heb 3 afdrukken omdat we toch voor de eerste keer echt met de kleine op vakantie waren. In het zwembad zijn boxen en kinderstoelen aanwezig.
Haha bedankt voor de tips Biancs. We zijn in januari al naar cp geweest (heijderbos) maar ben nog nooit in een VIP huisje geweest waar dus een handdoekenpakket, keuken pakket, verzoringspakket(?) en ontbijt bij zat. Nou broodjes zijn prima toch. Lekker makkelijk, ik hoef geen mega uitgebreid ontbijt maar dit klinkt prima! Wij hebben zelf een goede camera voor in het zwembad en ben al een keer in die grapjes getrapt van die camera maffia , dus dat gebeurt me geen 2e keer xD. Bedje is een goede tip, nemen we het camping bedje gewoon mee, maar ik heb geen kinderstoel die ik zo mee kan nemen dus ik kijk wel hoe het daar gaat. Handdoeken nemen we gewoon mee, als we het niet nodig hebben dan maakt het niet uit en zo wel dan hebben we het gewoon mee.