Ik ben heel hard op zoek naar nieuwe handdoeken, de oude hebben hun beste tijd gehad. Nu ben ik beetje aan het rondkijken, maar heb nog niks geschikts gevonden. Ja, de Blokker, Action, etc verkopen die ook...maar wil niet over een maand weer nieuwe halen. De vorige kwamen van de HEMA, heel tevreden over...maar zoek nu liever iets anders. Laatst was ik bij de v&d, mooie, zware handdoeken gezien van het merk 'Hotel', maar ze kosten dan ook een tientje per stuk. Iets te veel van het goede. Iemand nog tips waar ze goede handdoeken hebben? Ikea misschien? Sorry voor het hele verhaal om handdoeken
Ikea heeft prima handdoeken en gaan lang mee! Ik heb vandaag 5 handdoeken gekocht bij de action, waren 2 euro per stuk. Ik dacht van dat kan ik wel eens proberen voor dat geld. Maar dus geen idee of het wat is, moet ze nog wassen.
Ja, bij de Action had ik ze ook gezien...maar ze voelden al heel dun aan. Denk dat ze maar een paar keer wassen meegaan voordat ze stug worden.
Hoezo geen hema meer? Wij hebben de organic cotton van de hema en die bevallen heel goed. gebruiken ze nu 3 jaar en zijn nog even dik en zacht (heb 9 grote baddoeken en 9 kleine handdoeken) Met ikea handdoeken heb ik geen ervaring dus daar kan ik je niet bij helpen
ik vind die van de action juist top blijven mooi in vorm, goed van kleur en zijn hier nog heerlijk fluffy zacht. Heb ze nu ong een jaar. Toen ik ze kocht heb ik ze een nacht in een bak met koud water en azijn laten staan, daarna in de wasmachine en droger. blijft de kleur mooi en nemen dan goed vocht op.
Ik heb ze laatst van Walra gekocht. Zijn wel wat duurder maar blijven prachtig! Ik heb ze spier wit gekocht en dat blijven ze na tig keer wassen nog. Super zacht en heerlijk om je mee af te drogen b
Ik heb ikea handdoeken! Super tevreden over! Mijn moeder heeft pas handdoeken weggedaan die ze 18 jaar geleden gekocht had en die waren nog goed (maar ze zijn net verhuisd en wilde wat anders...)
Inderdaad, deze ervaring heb ik ook met de handdoeken van de Action. Ik vind ze fijner als die van de Hema.
Hier ook handdoeken van de Ikea die al 15 jaar oud zijn. Ze zijn nog steeds mooi van kleur (knalrood). Alleen hebben ze nu wel andere handdoeken van de Ikea, niet meer die dikke die ik dus nu heb. Zou zo graag weer dezelfde willen hebben...
Hmm, twijfel nu over die van de Action. Misschien ff eentje halen om uit te proberen. Bedankt voor alle reacties.