Mijn zoontje van bijna 3 maanden neemt geen genoegen meer met 150cc+5. De 180cc+6 gaat ook 9 van de 10x schoon op. Maar hij zou nu op 5 flessen moeten zitten naar mijn idee. En dat lukt dus niet. Het zijn zeker 6 flessen en soms zelfs 7 flessen. Overdag komt hij echt om de 3 uur, soms 3,5 uur. Om 20.00 uur gaat hij naar bed en mijn man geeft om 23.30 uur nog een flesje. Die 6/7 flessen zitten mij niet lekker. Ik word er super onzeker van. We gaan ruim over de 1000cc op deze manier. Het cb vindt het geen ramp, want het is een vrolijk kereltje dat goed groeit. Toch denk ik dat we iets verkeerd doen. De Friso extra hebben we al half om half geprobeerd, maar daar kreeg hij alleen maar verstopping van en de tijd tussen de voedingen werd misschien iets langer, maar niet veel. Dat lijkt voor ons dus niet te helpen. Hebben jullie nog ideeën?
Hoi Leontine, Soms kan het drinktempo van een kindje ook uitmaken voor een goede verzadiging. Belangrijk is een drinktempo van 15-20 minuten. Gaat het drinken te snel dan kan een kleiner speentje helpen of de voeding dikker maken met johannes broodpitmeel. Groetjes eveline