Hoi hoi, Ff een vraagje vandaag wordt het 20 graden hier en de zon schijnt goed! Ik doe me meisje langemouw aan..maar als ik ga wandelen zou ze dan nog een jasje eroverheen moeten? Ze zit in een bugaboo fleece bekleding Ze is bijna 9 maanden. .. Graag advies
Zit ze nog in de voetenzak? Die zou ik sowieso eruit halen, dat is echt veel te warm. Zou vanochtend nog een jasje aandoen en vanmiddag niet meer, even kijken wat de wind doet, misschien wel een zomerjasje.
Ik doe een baby altijd 1 laagje meer aan dan mezelf, vandaag trek ik zoontje een korte mauw rompertje, t shirt, broekje en vest aan, daaronder sokjes en als ik loop waarschijnlijk een dunne laken.
die voetenzak heb ik er echt een maand geleden al afgehaald. En afgelopen vrijdag heeft hij lekker in zijn t-shirtje zitten spelen onder de parasol. Een jas is echt niet nodig hoor.
Voetenzak is hier ook al een tijd eruit. Dochter speelt hier in een tshirt broekje en sokjes uit de wind in de schaduw. Ze heeft t niet koud maar goed die van mij heeft t snel warm
Hier ook snel warm. Romperhempje, lange broek, sokjes, t-shirt en met wandelen een dun vestje verder niets. Die van mij heeft het nogal snel warm namelijk.
hier vanmorgen al op de koffie bij vrienden. Ze had een jurkje korte mouwen en kort broekje aan ook in de wind was het niet te koud. vanmorgen was hier de zonnebrandcreme al nodig dam i love het voorjaar
Hier vandaag baby (10w) vanmorgen korte romper, lange broek, shirt lange mouwen en sokken. Vanmiddag tshirtje aan en sokken uit. Tijdens het wandelen vanmiddag had ik de deken terug geslagen veel te warm voor ons warmbloedige ventje. Onze peuter had vanmorgen korte mouwen en een rokje met legging. Vanmiddag de legging uit.