Altijd teva's gehad maar vindt ze spuuglelijk maar wel ideaal. Is er ook een mooiere variant voor 6-jarige zoon?
O nou teva's zijn voor mij dus de enige die ik niet spuuglelijk vindt. Ze zijn sportief en leuke kleurtjes. Ik hou het daarbij...al die leren dingen vind ik drama.
Naar mijn mening zijn er geen mooie sandalen. Ik zou op deze leeftijd(en al veel eerder) voor slippers kiezen,mits we het over een gezond kindje van 6 hebben.(daarmee bedoel ik dat ik snap dat een kindje met bv een afwijking,of ziekte niet altijd op slippers kan lopen)
Vorig jaar hadden mijn jongens sandalen van Nike. Teenslippers vindt ik leuk voor bij het zwembad, maar niet om de hele dag op te lopen.
Nike heeft soms best leuke sandalen voor jongens. Teenslippers liepen niet zo lekker bij een heel dagje op stap.
Crocs, en dan niet de klomp maar de sandaal...donkerblauw met rood randje langs de zool....best ok en lekker af te wassen...
https://www.omoda.nl/jongens/sandalen/kipling/blauwe-kipling-sandalen-juan-3-57490.html Deze vinden ze hier heerlijk en vind ik niet zo lelijk als gewone sandalen.
Ik vind juist de teva's nog wel leuk in een grotere maat. De meeste sandalen zijn leuk tot maat 26/27 daarna vind ik ze veel te lomp. Birkenstocks/kipling vind ik nog ok en anders idd teenslippers. Al vind ik een teenslipper weer niet handig voor naar school.
Bij ons zijn teenslippers verboden op de basisschool, in ieder geval in de onderbouw. Teveel kapotte tenen en loshangende nagels na het buitenspelen
Ik vind sandalen tot een jaar of 7-8 kunnen, daarna zouden ze verboden moeten worden. Hier het liefst goede slippers. Voor hele dagen lopen gewoon goede zomerse sneekers.
dit. hier gewoon sandalen hoor. boeiend of het mooi is of niet. loop zelf ook gewoon op eccos in de zomer. uiteraard niet naar feestjes ed maar gewoon voor door de week. boeiend
Sandalen zijn niet mooi of hip, maar toch koop zal ik nooit mijn kind hele dagen op teenslippers laten lopen. Beter niet hip en lelijke sandalen dan kapotte en slechte voeten op latere leeftijd!
Haha, wilde ik ook zeggen, ik loop zelf ook op ecco sandalen als ik flink moet wandelen. Voor kinderen vind ik teenslippers niet geschikt (behalve voor erbij voor naar het zwembad ofzo), aangezien ik zelf er niet op kan rennen en dat is toch wel een 'must' bij kinderen. Zoon (met autisme) wil geen teva's aan, dus hier meestal sandalen van braqueez, track style oid, niet supercharmant, maar hij kan er wel prima op rennen, springen, etc.