Handen in het haar

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Zwangeremuis, 25 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    1. Je relatie zit in een sleur en bent blijkbaar niet aan de pil
    2. Je gaat vreemd, blijkbaar zonder condoom
    3. Je vraagt niet om een morningafterpil
    4. Ik denk dan alleen maar, 3x sukkel.... Bekijk de topics eens van al die vrouwen die zo graag een kindje willen en waarbij t niet lukt.
     
    Roodborstj, Lies1611, mxm en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.837
    7.172
    113
    Vrouw
    Ik wens je heel veel kracht en wijsheid toe om hierin een beslissing te maken. Om eerlijk te zijn twijfel ik heel erg of je huwelijk het überhaupt gaat redden. Je man wil niet zorgen voor dit kindje (wat ik kan begrijpen), en ik denk dat als jij een abortus laat doen dit ook altijd boven jullie hoofd zal blijven hangen.

    Ik ben echt heel erg tegen vreemdgaan, ook omdat ik weet hoe het voelt om degene te zijn die bedrogen word. En dit is ook niet in een opwelling gebeurt; je hebt bewust tinder geïnstalleerd, bent bewust gaan chatten met mannen, hebt bewust afgesproken en gezoend en daarna ben je nòg een keer bewust teruggegaan voor sex en heb je (waarschijnlijk) geen bescherming gebruikt.

    Ergens hoop ik dat dit verhaal niet waar is. Maar zo wel: je zult nu moeten zitten op de blaren... Succes.
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  3. Papaver

    Papaver Niet meer actief

    Ok ik ben af en toe ook niet lief tegen mijn man geweest en hij zeker niet tegen mij maar vreemdgaan...Dat zou ik een man nooit kunnen aandoen.
     
  4. Daria1988

    Daria1988 Actief lid

    9 jul 2015
    130
    15
    18
    NULL
    NULL
    Is dit echt of wil je een rel topic starten? Echt op nep, sowieso vrij triest dit. Vooral voor de kinderen, mocht dit echt zijn dan.
     
  5. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Precies. Oogt aardig nep. Nieuw account, manier hoe ze het verhaal verteld, met haar man geen kinderen meer willen maar geen anti conceptie, en niet weer reageren.... lijkt een te slecht verhaal.

    Waarschijnlijk zit het echt in een sleur maar is de rest onzin en is dan dit maar een uitlaatklep. Te triest waar of niet.
     
  6. Al is dit nep.. dan vind ik het nog heel triest om dit te verzinnen!
     
  7. b0llen

    b0llen Lid

    21 jan 2020
    57
    80
    18
    Amen.. al vermoed ik een troll..
     
    Vieder85 vindt dit leuk.
  8. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik zeg ook nep:

    1 berichtje posten wat heftig is...
    Dan ben je echt niet bezig met het vullen van je handtekening :)
     
  9. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Eerlijk gezegd snap ik echt niet wat een individu te maken heeft met de ongewilde kinderloosheid van anderen. Ieder heeft z'n eigen verhaal. Kan me daar soms echt aan storen.
     
    Cookies vindt dit leuk.
  10. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.152
    15.217
    113
    Misschien heeft hij zich laten helpen? Als mijn man gesteriliseerd is zou ik ook geen ac gebruiken in de relatie (vreemdgaan en geen ac is dubbelstom)
     
  11. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.545
    3.780
    113
    Overijssel
    Dit is gewoon een troll post, TS heeft nooit meer gereageerd en maar 1 bericht geplaatst ;)
     
  12. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.152
    15.217
    113
    Weet ik. Maar ik wilde gewoon even reageren op geen ac en geen kinderwens in hun huwelijk omdat het niet betekent dat als zij niks gebruikt ze automatisch risico loopt wel zwanger te worden ;)
     
    Theezeefje vindt dit leuk.
  13. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Ja wie weet maar als ze het met een ander doet heb je weinig aan een mogelijke sterilisatie van haar man.
    Logisch dat je dan niets meer gebruikt als je het met je eigen man doet maar met een ander... vreemde ook nog... ontgaat mij die logica. Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk.
     
  14. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Dit. Echt, ik zit hier met mijn mond open:eek:.
    Hoe kan je hem dit aandoen
     
  15. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Wie zegt dat het kindje tijdens het huwelijk word geboren? Ze is nu pas net zwanger, dan kunnen ze voor die tijd nog scheiden
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.542
    26.115
    113
    Vrouw
    #56 GroeneBomen, 2 nov 2020
    Laatst bewerkt: 2 nov 2020
    Ik zeg dat toch niet? Er staat 'als' en niet: het kindje wordt geboren tijdens het huwelijk. Ik heb er geen feit van gemaakt dat het kindje geboren zal worden tijdens het huwelijk, geef slechts de gevolgen aan indien dat wel zal gebeuren.
     

Deel Deze Pagina