BH grote maten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1985, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hoi allen,

Voordat ik zwanger werd had ik 80G. Inmiddels is 80H mij zelfs te klein en ik ben pas 17 weken zwanger. Ik zou het liefst een meegroeibh willen, anders blijf ik maar bh's kopen. En in grote maten zijn die krengen ook nog eens schreeuwend duur... Maar alle meegroeibh's die ik tegen kom gaan maar tot D of E... Wie weet een oplossing? Ik word er echt een beetje verdrietig van zo... :(

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hey,
    Snap dat je daar verdrietig van wordt!
    Heb zelf E/F en daar wordt ik al niet gelukkig van als je dan wat zoekt!
    Heb je al op otto etc gekeken?
    Misschien bij de Livera?
    Heb hier thuis een boekje liggen van een winkel in zwangerschapskleding van hier uit de omgeving maar die kan voor mij ook al niks bestellen..
    Succes!

3. chantal1985

Ik heb bij Bonprix gekeken, maar die gaat maar tot F/G. Otto heb ik 1 bh gevonden die tot H gaat, maar met hele smalle bandjes... Dat zit dan ook weer niet fijn.

4. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Het merk anita heeft grote maten, oeh en nog 1, maar daar weet ik het merk niet meer van. Heb het opgezocht voor je, van Freya. Ik ga naar een speciaalzaak, krijg daar het advies om geen meegroeibh te kopen tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Gewone bh's zijn dan het beste en geven het meeste steun. Een meegroeibh steunt dan niet voldoende. Ik had al wel een meegroeibh gehad, maar daar groeide ik ook binnen no-time uit.
    Ik heb 75 G (had 75f) freya gaat zeker tot HH, maar heeft ook t/m j Hier een site waar ze die verkopen.
    Zoeken

5. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Oh ja, wat ik nog vergat is dat ik in het begin een groeispurt had, maar daarna niet meer. Draag dus nu nog gewoon een simpele beugelbh.

6. chantal1985

Bedankt voor de tip! Ik heb van Anita de volgende zwangerschaps bh gevonden: Meegroeibeha's - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibe

Merk Freya ken ik idd wel. Ik ben een half jaar geleden getrouwd en het was toen ook een hel om een goede strapless bh/corset te vinden. Ik vind het alleen allemaal zo duur, daar baal ik zo van. Zeker omdat ik toch pas 17 weken zwanger ben, dus de kans groot is dat ik over tijdje weer een andere maat nodig heb.

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Kijk eens bij de onlineshop van XL lingerie in Arnhem.

8. chantal1985

Die ken ik. Vind ze dus alleen wat duur allemaal. Maar goed, volgens mij ontkom ik daar gewoon niet aan.

9. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    ik denk ook niet dat je aan de prijs ontkomt. Als je een grote cup hebt ben je gewoon duur uit.
    Belangrijk vindt ik dat hij gewoon voldoende steun geeft. Succes met je zoektocht.

10. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    in de grote maten heb je trouwens alleen bv beha's en geen meegroeibh's is waar ik achter ben gekomen, maar ook BV beha's groeien mee. Ik had alleen al snel hele striemen op mijn borsten staan, waardoor ik weer terug ben gegaan naar een gewone stevige bh.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik haal mijn bh's ook altijd in de speciaalzaak. Bij 'gewone' kledingzaken of bijv. Livera slaag ik nooit. Plus, daar krijg ik geen goed advies.
    Ik weet niet waar je woont, maar mocht je in Brabant wonen, dan zou ik je echt willen adviseren naar Pieternel te gaan. Ze zitten in Eindhoven, maar ook nog in andere dorpen of steden.
    Je krijgt daar super goed advies en hun maten gaan t/m J of K volgens mij!:D

Succes!

Groetjes
    Masu

12. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Speciaalzaken hebben ook wat leuker geprijsde meegroei BH's. Niks bijzonders maar wel functioneel. Gewoon vragen, want zelf kan je ze vaak moeilijk vinden.

Je kan ook 85G proberen (dus 1 maat groter in omtrek, 1 maat kleiner in omvang). Komt overeen met 80H.

Overigens: ik heb ook heule grote borsten en die van mij zijn alleen in het begin zo gegroeid. Daarna bijna niet meer gelukkig. Had dus ook geen BH's op de groei nodig. Maar goed, weet natuurlijk niet of dit ook voor jou gaat gelden

13. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ik heb een meegroeibh en ik vind het echt de meest nutteloze (en dure!) aankoop die ik heb gedaan.

Ik zou zeggen, koop gewoon een eenvoudige bh een (of meer) maatje(s) groter!

14. chantal1985

Tnx allen voor de reacties en de tips!

Ik zal idd gewoon weer een speciaalzaak binnen moeten stappen. Ik ben het eens dat je ook gewoon wil dat het goed zit en dat je dan duurder uit bent. Het is gewoon even balen dat het nu zo hard gaat, haha. ;)

15. chantal1985

Handig, dat ga ik eens proberen. G is altijd nog iets makkelijker aan te komen dan H, idd.

16. chantal1985

Dank je voor de tip! Ik woon in Maarssen, bij Utrecht. Ik zal eens googlen of er een Pieternel dichtbij zit.

17. chantal1985

Daar heb je gelijk in. En ach, mocht ik over 2 maanden weer een andere maat nodig hebben, dan kan ik ze altijd nog op Marktplaats zetten, ofzo... (de BH's, de borsten gaat wat lastig ;))

18. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hier ook een grote maat.
    Voor mijn zwangerschap 75 E/F. Inmiddels zit ik op 85 I.
    Ik heb ook zo lang mogelijk uitgesteld om van die dure bh's te kopen. Vond dat zo zonde. Maar met I moet je wel, in gewone winkels is dat gewoon niet te krijgen. Ik heb nu bij een goede lingeriezaak twee voedings bh's van Anita gekocht. Ik was wel 130,- kwijt. Maar ik wou dat ik het veel eerder had gedaan. Het zit zo onwijs lekker!

19. chantal1985

Jeutje, ook zo'n grote maat. Vervelend eh, dat het allemaal gelijk zo duur moet zijn? Maar ik zal eens gaan kijken voor die Anita BH's.

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hoi,

Ik heb t zelfde probleem
    Ik heb op t moment 75H nu verwacht ik dat ze niet heel veel meer groeien omdat k niet heel lang meer hoef.. maar ik heb altijd van t merk Anita.. ze kosten rond de 50 euro.. Maar ze zitten enorm lekker. ze zijn online te koop. maar ook gewoon in lingeriezaken. dan zou je op de site van anita kunnen kijken welke dichtsbijzijnde lingeriezaak ze verkoopt.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Deel Deze Pagina