Goedemorgen allemaal, De 1e kerstdag zit er op. Nu lekker met zijn drietjes wakker worden in bed met de tv aan. Gister een hele gezellige middag/avond gehad op de bowlingbaan met eten en bowlen. De planning voor vandaag is zometeen lekker ontbijtje en in onze pyama's lekker beetje keutelen, filmpje kijken, spelletje doen en heb een berg stokbrood en salades en hapjes dat we de hele dag door wat te eten hebben misschien wel ff koffie drinken in een tentje ergens in de buurt maar alleen als we echttttttt zin hebben. Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?
Ik zit met een kater op de bank met mijn zoon tekenfilms te kijken in pyjama. Man ligt nog te slapen. We gaan einde vd middag ergens gourmetten.
Afgelopen dagen zoveel gegeten dat ik ff niet meer hoeft hahaha Man en zoon zitten achter de xbox en mijn dochter lakt mijn teennagels! Ik wil graag iets actief doen maar wat.... ik zag hier al de hardloopapp voorbij komen, misschien zoiets!
Nog geen idee , zitten nu aan verlaat ontbijt te overleggen wat we willen. Denk dat we even naar het bos gaan en daarna thuis gaan koken. Morgen moeten kids weer opvang en wij gewoon werken.
Wij hebben hier een pyjama ochtend. Tafel wordt nu gedekt terwijl ik nog heerlijk even in bad mag genieten. Ondertussen komt het zonnetje door zie ik dus misschien na het eten nog even lekker het bos in. In de middag naar mijn ouders voor het volgende kerstmaal.
Lekker in mijn pyjama nu nog op de bank, kerstbrunch laten zaken en kind op bed. Zo optutten en na Luuk zijn slaapje gezellig naar vrienden om daar straks te gourmetten.
Vanochtend even op de bank gehangen en gekeken hoe de kinderen dansten op het nieuwe wii just dance spel . Daarna boven met z'n alleen de kamers gaan uitmesten en schoonmaken. Nu net met z'n allen ontbeten , zelfs de kinderen hadden blijkbaar geen honger na de afgelopen dagen Zometeen ga ik (ik vermoed alleen ) even het bos in hier om de hoek, eerst nog even douchen Vanavond pizza bestellen. Heerlijk zo'n dag en lekker lang weekend!