Wat kopen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Zondag hebben we een doop, iemand enig idee wat ik kan kopen voor een anderhalf jarig meisje wat gepast is ??

Mijn vriends dochter komt ook kwamen we net achter (schoonmoeder heeft WEER achter onze rug contact opgenomen:x lang verhaal we mogen dochter niet zien, zijn al 6 jaar bezig, gelukkig mag ze nu wel komen maar weer stiekem achter onze rug om). Ze is 6 en eigenlijk wil ik ook wel een cadeautje voor haar kopen, normaal ben ik wel crea maar weet even niet van ik moet kopen. We weten niet waar ze fan van is niks.. Iemand enig idee wat leuk is..:)

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Misschien een leeftijdsadequaat cadeautje voor de kleine, iets van K3 voor het meisje van zes en het echte kado voor de ouders? Bijv. een mooi fotolijstje om de doop te herinneren?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Voor het kindje van de doop een mooi boekje. Daarin kunnen jullie schrijven dat ze het voor de doop heeft gekregen.

Voor de dochter Knutselespulletjes ( met veel glitter) en een leuk ringetje.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Voor je vriends dochter zou je iets van Hello Kitty kunnen kopen, of my little pony dat vinden die meiden vaak wel leuk.

Voor het kindje dat gedoopt wordt vind ik het moeilijker omdat ik eigenlijk nog nooit bij een doop geweest ben. Misschien een mooie spreuk op een spiegeltje, als herinnering. Hangt er een beetje vanaf hoe dicht je bij de dopeling staat.

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    De dopeling is mijn nichtje (vriends kant) lijstjes boekjes e.d hebben ze niks mee, ben ook nog nooit bij een doop geweest heb ook werkelijk geeeeeeeeeeeen idee..:)
    We willen het ook niet al te duur maken om bepaalde redenen (schoonfam doet namelijk NIKS voor ons, ook nog nooit wat voor onze dochter gekocht)

Wat betreft dochter vind ik "thema" cadeau's moeilijk (k3 enz) omdat ze vroeger altijd al een sterk karaktertje had en PRECIES wist wat ze wel of niet wou.. We weten ook niet hoever ze op school is enz.. Erg moeilijk dus:( Knutselprulletjes zijn idd wel leuk, zat te denken aan misschien een schoonheidsmandje, omdat ze wel vanaf vroeger al aan het tutten is.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Mijn dochter en haar nichtje zijn nu helemaal van de glitter knutselspullen, of kleurtjes

Een tut mandje is ook super inderdaad

Deel Deze Pagina