Zwemmen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Goldsword, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Vandaag ben ik voor het eerst naar baby/peuter zwemmen geweest met mijn dochtertje, wat was dat leuk zeg! Heerlijk om zo lekker samen bezig te zijn in het water!! Dat wilde ik even delen :) Wie gaat ook vaak met een kleintje zwemmen?

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#2 MMarianne, 29 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2014
    Leuk hè :)
    Vanaf dat ie 6 maanden is gaan zoontje en ik elke maandagochtend naar ouder/kindzwemmen, 20 minuten les en daarna nog vrij zwemmen...hij is ook een echte waterrat.

3. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Wij gaan iedere week zwemmen en we proberen ook elke week naar ander zwembad te gaan om een beetje te ontdekken in straal van 30 min. Nu maakt het dl niks uit, die wordt al blij van een emmer met water;)

4. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik ga ook bijna iedere week met zl zwemmen. Hij vind het heerlijk. Op maandag en vrijdagochtend is baby/peuterzwemmen. Geen les maar dan is het zwembad gewoon geopend voor ouders en kinderen van 0-4 jaar. Heerlijk, geen rondspringende grote kinderen.
    Ik ben nog aan het twijfelen of ik echt op ouder/kind zwemmen met hem ga. Vind het best prijzig (€6.60 per keer) en op maanden en vrijdagochtend betaal je voor het vrij zwemmen maar €2.50.. dan ga ik toch sneller even een uurtje.

Deel Deze Pagina