werk pffffffffffff

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1976, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

29 jun 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb al een tijdje niet meer naar me zijn op me werk, heb totaal geen motivatie om iets te doen.

kijk wel in de rondte voor iets anders maar vaak zijn het functies die minder betalen als nu.
    daarentegen heb ik nu een vast contract en mag ik 1 dag in de week standaard thuis werken,
    maar ik ga met tegen zijn naar me werk, nu ook ik zit hier maar wat doe ik hier.

hebben jullie nog tips om me werk weer leuk te maken

2. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

29 jun 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand tips??

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Als je motivatie is 'dat je er prima voor betaald krijgt en dat nergens anders het geval is' moet je daar blijven zitten.

Je schrijft het nogal gedemotiveerd op.
    Als je het niet naar je zin hebt op je werk, moet je op zoek gaan na ander werk. Lijkt me niet zo moeilijk te bedenken.
    Als je hart er in ligt maakt het niet uit dat het (in redelijkheid natuurlijk) minder betaald.

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik zou in deze tijd niet zo gauw van een vast contract afstappen, wat ook nog eens goed betaald wordt..

Wat voor werk doe je dan? Of ligt het aan de collega's?

Gr.
    Carlien

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

als je het echt niet trekt zou ik toch opzoek gaan naar een andere baan..

ik vind het belangrijker dat ik met een goed gevoel naar mn werk toe ga, en dat ik iets minder betaald krijg... dan dat ik goed betaald krijg en ik met tegen zin ga werken..

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn vriend vind het ook niet fijn op zijn werk. hij doet ook werk wat met productie te maken heeft waar de crisis nog hevig doorwoed. we hebben samen afgesproken dat hij voorlopig blijft waar hij is tot de boel weer wat aantrekt en de crisis voorbij is. ( op dit moment is werk hebben het belangrijkste de rekeningen moeten wel betaald) trekt de boel aan dan gaat hij op zoek naar ander werk. je zit er wel je halve leven dus een beetje prettig werken is wel fijn.

7. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

29 jun 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben secretaresse bij een ggz instelling.
    verdiensten zijn goed, collega's zijn prima, maar het werk zelf is saai en te weinig, daar raak ik gedemotiveerd van.
    1 dag in de week mag ik thuiswerken.

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Dit kan je ook wel op je werk aangeven. Volgens mij ben je gewoon toe aan een volgende stap en uitdaging en een organisatie kan je hier prima mee helpen zonder dat het negatief overkomt, in tegendeel zelfs! Ik vind het top als 1 van mijn medewerkers zegt dat ze meer willen.

9. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

29 jun 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar door het weinige werk, is me motivatie zo ver te zoeken dat ik wanneer ik klusjes krijg ik geen zin hem om ze op te pakken, ik moet me eigen echt een schop onder me hol krijgen.
    de ma en di zijn het ergst wo werk ik thuis, dan raak ik wat meer gemotiveerder, en donderdag ben ik op mijn best haha

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Ja maar dat heeft toch iedereen wel een beetje. Als ik maar 1 ding te doen heb op een dag doe ik die ook pas rond half 5. Het is niet goed maar wel de realiteit. Dat heeft denk ik weinig met je werk of met jezelf te maken. Als je meer klussen krijgt komt dat gevoel ook wel weer terug. Eerst maar zorgen voor meer werk denk ik.

Of gewoon een abnormale verslaving voor een forum krijgen

Deel Deze Pagina